"מה אמרת???" שאלה איזבלה את קמילה בטלפון בשיחת וידאו. המוזיקה הייתה רועשת מדי ואיזבלה בקושי יכולה לשמוע את עצמה, וכמות האלכוהול שהיא צרכה בהחלט לא עוזרת.
"אני לא יכולה לבוא," אמרה קמילה בקול חזק יותר אבל לא צועק מדי, בשביל שדניאל לא יתעורר. השעה הייתה רבע לאחת עשרה. האמת שהיא גם לא רצתה לבוא. היא רצתה להיות בפיג'מה שלה ולראות תוכנית עלובה בטלוויזיה עד שתירדם על הספה, תתלונן שכואב לה הגב ואז תעבור למיטה שלה ותתעורר לעוד בוקר של לימודים חסרי משמעות. היא שונאת מסיבות.
"למה היית צריכה מחבוא??" צעקה איזבלה. קמילה חבטה במצחה.
"לבוא, לבוא, אני לא יכולה לבוא בסוף."
"גם אני אוהבת אותך עד אינסוף!!!! אבל בואיייי! חבל."
"אני לא יכולה, אני עייפה וצריך לשמור על דניאל."
"בואי! אין משהו שקצת אלכוהול לא יכול לפתור!" קראה איזבלה.
"איזבלה, כמה שתית?" שאלה קמילה. הילדה הזאת לא מפסיקה לעשות שטויות, היא חשבה בייאוש.
"מה זה משנה, העולם קסום, החיים יפים! אקונה בטטה, קמילה!"
"זה אקונה מטטה, יא מטומטמת." קמילה לא יכלה שלא לצחוק. מההיכרות הקצרה שלה עם איזבלה היא הספיקה כבר די לחבב אותה. היא הייתה נחמדה על אף היותה חטטנית וסקרנית.
"נו, תבואייייי! בבקשה. הנה, נייט, תגיד לקמילה לבוא לפה!" אמרה איזבלה וסובבה את המצלמה לנייט שהיה לבוש בטישרט לבנה קצרה שחשפה קעקוע אחד על זרועו השמאלית ושניים על הימנית, ומכנס ג'ינס שחור ומשופשף. הוא ישב על הספה, בחורה מרוחה עליו בעודו מחזיק את הטלפון שלו בידו האחת וידו השנייה אוחזת במותניה של הבחורה. הוא היה נראה משועמם.
"בטח, רק הוא ישכנע אותי... גם אם הייתי רוצה אני לא יכולה לבוא בכל מקרה, דניאל יישאר כאן לבד אם אעשה את זה, ואם הוא יתעורר הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו והוא יפחד, חוץ מזה שאף בייביסיטר לא תבוא בשעה אחת עשרה בלילה."
"נו, אז איפה ההורים שלך?!" שאלה איזבלה. נייט הרגיש צביטה קלה. נושא רגיש, איזי, הוא חשב.
"בעבודה," השיבה קמילה מעט בגמגום.
"איזו חברה יבשה יש לי!" אמרה איזבלה וניתקה.
"לאן את הולכ- איזי!" קמילה לא הספיקה להשלים משפט ואיזבלה ניתקה. טוב נו, קצת שקט.כעבור שעה, לאחר שהיא ראתה שני פרקים של אחת שיודעת והתפתתה לצעוק לצ'אק שלא ישכב עם ג'ני כבר, כי כולנו יודעים מה יקרה, ואכלה גלידה, דפיקה בדלת הכריחה אותה לקום. היא חשבה שזו אימה שחזרה מוקדם אך התפלאה לראות את מי שעמד בפתח הדלת.
''מה את רוצה מיילי?'' שאלה קמילה בעייפות.
''אני לא מוצאת את איזבלה.. חשבתי שהיא איתך, היא שיכורה...'' אמרה מיילי. קולה רעד וכך גם גופה. היא לא סיפרה לה שהיא ראתה את לוקאס שם, לוטש במיילי מבטים והיא לא ראתה את נייט בסביבה ולכן היא ברחה מהמסיבה. היא גם לא ראתה את איזבלה, אבל זו לא הסיבה היחידה שהיא הלכה. היא לא ידעה למה היא הלכה דווקא אל קמילה, אבל כך יצא. אולי בגלל שקמילה חברה של איזבלה, אולי בגלל סיבה אחרת לא ידועה.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...