פרק 18

177 25 17
                                    

''אשמת הכוכבים זה סרט קיטשי,'' קבע נייט כשהם ישבו על המדרגות. לאף אחד מהם לא היה כוח לריב יותר, אז הם נטשו את זה. דניאל עדיין היה באוטו, משחק קנדי קראש. היא הרימה עלה שהיה לידה והתחילה לפרק אותו לחתיכות קטנות. 

''כן, זה קיטשי ביותר. אבל זה סרט עם הרבה משמעות מאחורי,'' היא השיבה לו. הוא רצה להעביר נושא. הסרט הזה הזכיר לו יותר מדי זיכרונות רעים שניסה להדחיק כמה שאפשר. 

''כן, כמו יומני הערפד. להפסיק להתאהב בדברים בלתי אפשריים,'' הוא השיב בבוז והסתכל לשמיים וראה את הירח מתחיל לבצבץ. 

''יומני הערפד... מחזיר אותי לגיל שלוש עשרה-ארבע עשרה. נהיה טרנד כזה לראות יומני הערפד עכשיו, אבל אנשים לא ראו את זה כשזה היה עוד סדרה רגילה. הסוף של הסדרה רק עיצבן אותי. אני זוכרת שהתעצבנתי שסטפן מת, ושצעקתי על הטלוויזיה. המוות של סטפן והזוגיות שלו עם אליינה הם הדברים שהכי עיצבנו אותי בתוכנית.''

''למה?''

''כי לאליינה לא הגיע את סטפן, היא התייחסה אליו כמו לחרא בתחת. הוא השקיע בה כל כך, שמר עליה מהכל, ובסוף היא הולכת עם פאקינג אח שלו. אח שלו!!! בוגדת בו עם אח שלו. כנראה שהיא לא אהבה אותו כל כך כמו שהיא חשבה. אם היא הייתה אוהבת אותו היא הייתה מתמקדת בו ולא מסתכלת על דברים אחרים. חוץ מזה שהוא כבר חווה את אותו הדבר פעמיים עם קתרין- קתרין גם בגדה בו עם דיימון. ואליינה ידעה את זה, והיא בכל זאת עשתה את זה. וזה מגעיל. הן אפילו נראות אותו הדבר. ודיימון בכלל עיצבן אותי בקטע הזה. מי חשב על הדבר המעוות הזה?'' ענתה קמילה. נייט רק גיחך לעצמו. אם רק היא הייתה יודעת...

''דיימון לא כזה שטן. רואים את ההתפתחות שלו מהעונה הראשונה עד העונה האחרונה. הוא אפילו רצה להקריב את עצמו בסוף במקום סטפן. אל תשכחי שכל הזמן אמרו לדיימון שהוא שטן. שהוא בחיים לא יכול להשתנות. וכל זה היה בגלל סטפן כביכול, כי הוא זה שהפך אותו לערפד. ועוד סטפן היה 'האח הטוב', מבחינת כולם. אז הוא החליט לזרום עם הזרם ולהיות השטן הזה שהם כל כך אמרו שהוא. הוא נכווה יותר מדי פעמים בחייו וכל פעם שהיה לו קצת טוב אז או שזה נהרס, או שהוא הרס את זה בעצמו. וכשאליינה באה לחייו, הוא השתנה בהדרגה. גם סטפן, אבל בעיקר דיימון. הוא עדיין אותו הדיימון סלבטור, אבל כולם ידעו שמשהו בו השתנה. הוא נהיה אכפתי יותר, אבל הוא עדיין לא הראה את זה. היא הפכה אותו לאנושי. אם מישהו היה מעז להניף על אליינה אצבע הוא בא ישר. בעונות הראשונות היא התייחסה אליו נורא, ובצדק, אבל הוא עדיין היה שם בשבילה. וכשהיא הייתה בתרדמת משם הכל התחיל להסתבך הרבה יותר. לא היה לו בשביל מי להישאר. הוא ניסה להיאחז בזיכרונות עמומים שלו ושלה. הוא ניסה להיאחז בבוני, אבל אחרי זה גם אותה הוא איבד. בסופו של דבר הוא גם איבד את עצמו. היא הייתה העוגן שלו,'' השיב לה נייט באריכות. הוא בעצמו לא היה צופה אדוק של התוכנית, ודי הופתע שהוא זוכר את כל זה, אבל הוא זכר את התקופה שמיילי הייתה משוגעת ואובססיבית לזה, והיו לה פוסטרים שלהם והיא ראתה את כל העונות כמה פעמים, אז יצא לו לראות איתה גם, והוא בחן מהצד את הדברים. 

פרארי אדומהWhere stories live. Discover now