נכנסנו לתוך האוטובוס הדחוס והיה לי דז'ה וו מהטיול האחרון שהיה לנו. הטיול שאני ונייט הפכנו להיות זוג, הטיול שבו היה לנו את הנשיקה הראשונה האמיתית שלנו. הטיול שבו הוא התוודה על הרגשות שלו כלפיי.
היו זמנים. לא ידעתי עד כמה מסובך זה באמת יהיה לצאת איתו.
פטריק היה צריך להתיישב מקדימה עם סגל המורים או עוד בולשיט, או יותר נכון צואת שוורים כמו שפטריק אומר. אז הלכתי לשבת לבד. באתי להפעיל את הפלייליסט שלי וקלטתי ששכחתי את האוזניות שלי בבית. פאק.
מה אני אעשה עכשיו במשך שעתיים?
ניסיתי לעצום את עיניי ולהירדם אבל הרגשתי שכולם מסתכלים עליי, מה שלא היה נכון בכלל. את לא מעניינת, קמילה, אמרתי לעצמי. אבל למרות מה שאמרתי עדיין לא יכולתי להירדם. מה שהיה מבאס, כי ממש רציתי לישון. הכרחתי את עצמי להישאר ערה ושיחקתי איזה משחק דבילי בטלפון שדניאל הוריד לי עד שהשתעממתי. נשענתי על החלון והבטתי דרכו.
רציתי לדבר עם איזבלה, אבל היא הייתה עם מיילי ונייט. לא רציתי להפריע לה. חוץ מזה שזה הגיוני שהיא תהיה איתם, היא בת דודה שלהם. אני לא כועסת עליה או משהו. פשוט ממש רציתי לדבר עם מישהו.
רציתי לדבר עם ג'ואי, אבל, טוב, כולם יודעים מה קרה לו.
רציתי לדבר עם אמא שלי, אבל היא עובדת.
רציתי לדבר עם אבא שלי, אבל כולם גם יודעים מה קרה לו.
רציתי לדבר עם דניאל אבל הוא היה בבית ספר.
רציתי לדבר עם נייט אבל הוא שונא אותי.
ובזמן שהבטתי דרך החלון וחשבתי עם מי אני לא יכולה לדבר למרות שאני ממש רוצה, הבנתי שאני פשוט קצת... בודדה. ואני שונאת את זה, אני שונאת להרגיש בודדה. אני אוהבת להיות לבד, אבל אני שונאת להרגיש לבד. המחשבה הזאת גרמה לי קצת לרצות לבכות, כי עד לפני שנה החיים שלי היו אחלה. ג'ואי היה חי, אבא עוד לא היה מת, לא הכרתי את מיילי, איזבלה, ג'יימס או נייט. הכרתי רצח רק מסרטים. לא ידעתי על המקום הזה אפילו.
והנה, שוב, אני מרחמת על עצמי. עד כמה פתטית את, קמילה? אמרתי לעצמי.
''הכל בסדר?'' ג'יימס התיישב לידי ושאל. נרתעתי מעט, גם כי נבהלתי וגם כי, טוב, לאור הגילויים האחרונים על ג'יימס והחשדות עליו, הוא לא בדיוק כוס התה שלי.
''הכל מעולה,'' אמרתי.
''אני יודע שנייט יכול להיות דפוק. אל תיקחי ללב את מה שהוא אומר.''
''כן. מילא לי, אבל הוא גם דפוק לאנשים אחרים. אפילו לאח שלו.''
''כן, אבל את יודעת מה אח שלו עשה, נכון?'' מעניין מי גרם לו לעשות את זה.
''כן, אבל זה היה לפני הרבה זמן. אבל אני מבינה את נייט, כן. קיילי בכל זאת בגדה בו עם אח שלו,'' אמרתי והבטתי לו ישירות לעיניים. לא הצלחתי לפענח את הבעת פניו של ג'יימס.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...