פרק 55 - חלק ב

204 18 14
                                    

להבנה יותר טובה של הפרק הזה רצוי שתחזרו על הפרקים הראשונים, ועל הפרולוג:) לקח לי המון זמן לעבוד על הפרק הזה והוא יצא בדיוק כמו שרציתי. 

 -

קמילה

''אז תספר לי, אם ככה.'' אמרתי. 

''הכל התחיל כשהמורה שלחה אותי להדריך אתכם ביום הראשון שבאתם הנה. אותך ואת... ג'ואי,'' אמר ג'יימס. פאק, שכחתי מזה. נכון. הוא זה שהדריך אותנו.  לא זכרתי את זה כי כל ההדרכה רק דיברתי עם ג'ואי. הייתי כל כך לחוצה. הוא ניסה להרגיע אותי וניסה להסיח את דעתי מהעובדה שאנחנו נכנסים לבית ספר חדש בעיירה חדשה עם אנשים שאנחנו לא מכירים. לא ידענו איפה נפלנו.

''ראיתי אותך, ולא יכולתי להפסיק להסתכל עלייך. היית נראית כל כך... טהורה. כל כך לא שייכת לבית ספר הדפוק הזה, לכיתה הזאת. הצחוק שלך היה מהפנט, והעיניים שלך היו תאווה לעיניים שלי. 

ידעתי שאת הולכת להיות שונה. ידעתי שאני מתחיל להתאהב בך, מהרגע הראשון שראיתי אותך בשער, קמילה מילר, ידעתי שאת תהיי אהבת חיי.

אבל את... את אהבת אותו. עם כמה שניסית להסתיר את זה כולם חוץ ממנו ראו שאת מאוהבת בו. היית נעולה עליו. אבל הוא.. הוא היה כל כך עיוור, קמילה, כל כך נחות ממך. כל כך מתחת לרמה שלך. הוא לא היה ראוי לך. וידעתי שאת לא הולכת לשחרר ממנו. במשך שנה וקצת צפיתי בך מאוהבת בו, וכל מה שרציתי זה רק שתסתכלי עליי באותה הצורה. שתאהבי אותי. שאהיה סוף סוף נאהב על ידי מישהו. 

אז גיבשתי תוכנית. ידעתי שלוקאס לוקח את מיילי לאיזשהו מקום שאליו הוא לוקח את כל הקורבנות שלו כי הוא פאקינג שלח הודעה לאחד החברים שלו שהוא עושה את זה ואת יודעת כמה קל לפרוץ לטלפונים של אנשים. זה היה כמו לקחת סוכריה מתינוק.ידעתי שמיילי ונייט לא ילכו לבית שלהם עכשיו כך שהם לא יראו אותי, אז הברזתי מהשיעור שלי, וכמו שאת כבר כנראה יודעת, הלכתי לחניון בבית של מיילי ונייט ולקחתי את הפרארי האדומה במפתח ששכפלתי והלכתי לאן שהוא לקח את מיילי. ואז הוא... אנס אותה. ושנאתי את זה שלא יכולתי לעשות עם זה כלום, אבל זה היה חלק מהתוכנית. אז הבטחתי לעצמי שלוקאס יקבל מה שמגיע לו על זה אחר כך.''

''למה לעזאזל לא עשית עם זה כלום? פשוט נתת לה להיאנס?! אתה ראית את הכל ונתת לה להיות כל כך פאקינג חסרת אונים?! אתה יודע איזה טראומה יש לה בגללך?!''

''אני יודע, כי לי עשו בדיוק את אותו הדבר!'' הוא צעק. השתתקתי. ''כשהייתי בן חמש, אבא שלי מת, ואמא שלי הייתה... אמא שלי הייתה בלגן. היא הביאה כל מיני גברים מפוקפקים שאחד מהם עשה גם דברים מפוקפקים לי. לא פעם אחת. 

אז אני יודע איך זה מרגיש, ולכן הבטחתי לעצמי שלוקאס ישלם על מה שהוא עשה. למעשה, הוא הולך לשלם על זה בחייו ממש עכשיו. הוא הולך לשלם על כך שכמעט אנס והטריד מינית את איזבלה, שאנס את מיילי ושכמעט אנס גם אותך, קמילה.'' מאיפה הוא יודע על זה? 

פרארי אדומהWhere stories live. Discover now