פרק 48

112 18 2
                                    


קמילה

''עברנו על הכל, אבל עדיין משהו לא מסתדר לי,'' אמרתי. הסתכלתי על הפנקס שלי שבו היה כתוב מה יש לנו עד עכשיו. נשכבתי על המיטה שלי וקראתי את הראיות. עבר כמעט חודש מאז הפרידה, מאז מה שקרה. אני עדיין מוצפת ולא קולטת. אני חושבת שהדבר שהכי כואב לי זה לראות את נייט ממשיך הלאה בכזאת קלות. אני לא מצפה שיתאבל עליי. אני לא מצפה כלום. אבל זה כאילו שהמוח שלי אומר לי שאם הוא המשיך הלאה כל כך מהר אז כנראה לא הייתי כל כך חשובה לו כמו שהוא היה חשוב לי. אבל אני לא רוצה להאמין לזה. אני רוצה להאמין שהייתי משהו עבורו. לא סתם החברה הכי טובה של הבנאדם שהוא לכאורה רצח. הבטתי על מיילי. היא שתקה והקלידה משהו בפלאפון. לא דיברנו על מה שקרה ביני לבין נייט. אני מבינה אותה שהיא רוצה להגן עליו אבל המצב לא בדיוק מצביע לטובתו.

מיילי לא הסיתה את עיניה מהטלפון אפילו לא לשנייה. גבותיה התכווצו בשאלה. היא הביטה בי והגישה לי את הטלפון. הוא היה פתוח על כתבה באתר אינטרנט. 

''the latest UK news'',4.6.2021''

אנשים בודדים לא שמעו על הרצח של ג'ואי ג'נסן בן השבע עשרה בעיירת לייקסטר שבצפון אנגליה. כידוע הרצח פוענח והתיק נסגר על ידי המשטרה שקבעה שהרוצח הוא לא אחר מאשר לוקאס מרטין [הותר לפרסום] חבר לכיתתו של ג'ואי ושותפו בנבחרת הפוטבול של בית הספר שהורשע אף באונס תלמידה מכיתתו. למרטין כבר מלאו שמונה-עשרה כך שהוא לא יכול להתחמק מהכלא. 

החשוד הנ''ל בתחילה הכחיש את הרצח ואמר שלא ראה את הנרצח באותו היום לאחר שעות הלימודים, אך לאחר בדיקה מעמיקה מצאו את הד.נ.א של החשוד על חולצתו של הקורבן. מאז החשוד לא מדבר. אמו של הנער, לעומת זאת, פרסמה לאחר המעצר פוסט זועם בפייסבוק שנמחק מאז:

''מה שקורה עם בני זו שערורייה. זה לא היה כמו שכולם אומרים. היה סחיטה. מישהו הוא לא מי שאתם חושבים שהוא. בני לא רצח אף אחד, הוא חף מפשע וזה בושה וחרפה מצד המשטרה שרוצה לתפור לו תיק. בני לא ישב בכלא על מה שהוא לא עשה, הוא כמובן ישב ויכפר על מה שעשה אך לא על מה שלא עשה. הוא מבין את הטעות שלו אבל הוא לא מבין למה רוצים להרשיע אותו על משהו שהוא לא עשה. האמת תצא לאור ואז אתם תצטערו.

הוא חף מפשע ומי שלא מאמין יכול ללכת להזדיין.'' 

קראתי את המאמר שוב ושוב עד שזה נצרב במוחי ואז כתבתי מילות מפתח בפנקס. 

זה לא היה כמו שכולם אומרים

סחיטה

מישהו הוא לא מי שאתם חושבים שהוא. 

פרארי אדומהWhere stories live. Discover now