פרק 13

183 23 9
                                    

מיילי ונייט הגיעו למסעדה והתיישבו בתא. מיילי הבחינה בילד קטן, יפה תואר, בעל עיניים ירוקות-חומות גדולות ואף קטן וסולד, עם פוני בצבע חום. נראה בגיל חמש-שש בתא בצד, ושיחק עם בובה בצורה של פיל. מיילי סימנה לנייט והוא גילגל עיניים אבל הלך איתה בכל זאת אליו. הם התיישבו לידו והוא נבהל מיד. הוא הרים את מבטו אליהם.

''למה אתה פה לבד חמוד?'' שאלה אותו מיילי. הוא קם מהתא ונעמד.

''אסור לי לדבר עם אנשים שאני לא מכיר.'' הוא בא ללכת אבל אז נזכר שאחרי זה יחפשו אותו. הוא השפיל את מבטו לרצפה.

''הילד צודק,'' אמר נייט ובא ללכת. מיילי החזיקה בידו והחזירה אותו למקומו. הוא גילגל עיניים שוב. לו, בניגוד אליה, לא הכי עניין עכשיו ילד קטן ובודד. הוא אהב ילדים מאוד, אבל זה היה תלוי במצב הרוח שהוא היה שרוי באותו רגע. והוא היה רעב. אבל הוא שתק.

''אל תדאג, אני לא הולכת לעשות לך כלום. קוראים לי... סופיה, והממורמר שלידי הוא.. שון,'' מיילי לא רצתה להגיד את השמות האמיתיים כי בכל זאת, באמת אסור לסמוך על אנשים. והיא למדה את זה מקרוב. הילד עכשיו היה נראה פחות מבוהל, אבל עדיין לא נרגע. 

''קוראים לי דניאל.''

''למה אתה פה בחג המולד לבד דניאל?'' שאלה מיילי. היא בעצמה לא הבינה מאיפה כל הטוב לב הזה, אבל היא פשוט לא יכלה להשאיר את הילד פה לבד.

''אני לא לבד, ואני לא חוגג את חג המולד,'' אמר הילד ושיחק באצבעותיו.

''למה אתה לא חוגג את חג המולד?''

''אחותי.... לא אוהבת חגים..''

''ומי זאת אחותך שאיתה אני מזדהה להפליא?'' שאל נייט. ואז קמילה הגיעה מהמסדרון. היא הבחינה באנשים שיושבים עם דניאל, ולא זיהתה מי הם, מאחר שראתה רק את גבם. היא רצה אליו. 

''דניאל, מה אמרנו על לא לדב...'' היא אמרה ואז הביטה בנייט ומיילי. הם הביטו בה בעודם מופתעים.

''זאת אחותי,'' אמר דניאל והצביע על קמילה שעמדה לידו. הוא התיישב כעת רגוע יותר, מאחר שקמילה הייתה לידו וגם בגלל שהיא הכירה את האנשים האלה. 

''מה אתם רוצים ממנו?'' שאלה קמילה ונאנחה. 

''את מכירה את סופיה ושון?'' שאל דניאל. קמילה לא הבינה. 

''מי?''

''אנחנו, קמילה, את לא זוכרת איך קוראים לנו?'' שאלה מיילי. קמילה החליטה לזרום. הוא גם ככה לא הולך להכיר אותם באמת, למזלו. אז למה לא.

''אהה. כן.''

''את אחותו שלא אוהבת חגים?'' שאל נייט, עדיין מופתע. 

''אתה רואה פה עוד מישהי שהוא הצביע עליה ואמר, 'זאת אחותי'?'' שאלה קמילה בציניות. 

''מאיפה את מכירה אותם?'' שאל דניאל. 

פרארי אדומהWhere stories live. Discover now