'איך לא ידעת את זה בכלל?!'' אמרה קמילה לנייט בעודם נוסעים במרצדס הפרטית שלו לבית שלה, לאחר שהוא אמר שיקפיץ אותה. לא היה לה כוח להתווכח איתו אז היא הסכימה. היא ישבה במושב האחורי ביחד עם דניאל שישן שינה עמוקה. היא ליטפה את שיערו בשקט.
''איך אני אמור לדעת שהמורה לספרות בהיריון?!''
''אולי, רק אולי, כן? אולי בגלל שהיא כל חמש דקות מסתכלת ומלטפת את הבטן שלה בחיוך אימהי והולכת לשירותים כל חמש דקות?''
''מי שם לב לחרא הזה בכלל.''
''אני כל כך שמחה שדרכינו נפרדות כאן, למזלנו,'' ענתה קמילה.
''למה למזלנו? תודי שנהנית.''
''אתה שמוק אידיוט ונרקסיסט, רואים שאתה ומיילי תאומים. אבל כן, נהניתי היום בפארק, בחלק שלא הייתי צריכה לחפש אחר אח שלי בגלל שאתה יודע, איבדתם אותו,'' אמרה. היא הוציאה חלק מראשה לחלון, מביטה בשמיים בעוד הרוח נושבת על פניה.
''אולי לא היית צריכה לחפש אחרי אח שלך אם לא היית נרדמת בחוסר אחריות ומשאירה אותו עם אנשים שאת לא סובלת,'' החזיר לה נייט. היא גילגלה עיניים.
''סליחה באמת שהייתי גמורה מעייפות אחרי כל הימים המחורבנים האלה.''
''אני סולח. אבל זה רק כי אני נחמד,'' הוא התחכם. היא גילגלה עיניים שוב והחזירה את ראשה לאוטו. נייט הביט בה דרך המראה, מגחך.
''איך העיניים שלך לא מתעייפות מכל הגלגולי עיניים האלה?''
''איך הפה שלך לא מתעייף מכל הבלבולי מוח האלה שאתה מדבר כל הזמן?''
''את צריכה לעבוד על הדיבור שלך.''
''אני לא צריכה לעבוד על שום דבר. אני מדברת יפה אל אנשים שאני מכבדת.''
''ואם כולם שווים בעינייך, אז למה יש כאלה שאת מכבדת ויש כאלה שלא?'' הוא שאל בסקרנות.
''בגלל שהאנשים שאני מכבדת הרוויחו את הכבוד שלי. והאנשים שלא, אז לא.'' הם שתקו.
''תגיד, אתה בכלל בטוח שאתה יודע לאן אתה נוסע? אתה בכלל מכיר את האזור של העיר פה?'' שאלה קמילה ושברה את השתיקה.
''העיר הזאת קטנה. גדלתי פה. אני מכיר פה כל דבר.'' הוא השיב והיא שתקה והביטה בדניאל, עדיין ישן בשלווה. היא הביטה בחבורות שהיו לו על הגוף והתמלאה כעס כלפי הילדים. הוא הביט בהם דרך המראה והתמלא במעט חמימות פתאומית והם שתקו. כעבור כמה דקות הם הגיעו. קמילה לא רצתה להעיר את דניאל אך לא הייתה לה ברירה. נייט עצר בצד, מול הבית של קמילה.
''דני. דניאל. בוא אתה צריך לקום,'' אמרה קמילה וליטפה את שיערו החלק והמלא ברק של דניאל. הוא הימהם משהו ופקח עיניים.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...