פרק 44

148 19 5
                                    

קמילה

''איזבל- איזבלה!'' קראתי בשמה של הג'ינג'ית בעלת העיניים הגדולות שמולי. היא רק צחקה. 

''איזבלה, את רוצה לספר לי מה קרה לפני שבאת לבית שלי?'' שאלתי בקול רך יותר. היא השתתקה. 

''הוא קרה.'' ידעתי למי היא מתכוונת. 

''את רוצה לספר לי מה הוא עשה, מה את עשית? קחי,'' הבאתי לה את המים שהיו לי בכוס. היא לגמה אותם במהירות. 

''הוא הגיע לבית שלי והוא גם היה שיכור. הוא התחיל להגיד לי שאני לא מספיק ואני אף פעם לא אהיה מספיק. אני סך הכל ג'ינג'ית יפה. לכן הוא בגד בי, כי אני לא ידעתי להכיל אותו. כי הוא הרגיש שזה כבר לא זה וזה אף פעם לא היה זה. אני לא ידעתי להכיל אותו. אני הייתי מנהלת איתו שיחות נפש של שעות! כשדודה שלי, אמא שלהם, מתה, אני תמכתי בו! נייט היה עסוק עם קיילי, מיילי הייתה עסוקה עם נייט ופטריק היה עסוק בלבגוד בי,'' היא צחקה צחוק מריר. ''סך הכל ג'ינג'ית יפה! זה מה שאני!'' 

''הוא לא יודע על מה הוא מדבר, איזי, מי שאומר לך שאת לא מספיק בשבילו אז הוא לא מספיק בשבילך, את מדהימה, ואת יפה מבחוץ ומבפנים כפול שלושים, הוא דפוק שהוא לא רואה את זה.''

''אני עוד אוהבת אותו! כל מה שהוא עשה לי ואני עדיין אוהבת אותו.  זה כל כך דפוק, למה אני לא יכולה לשנוא אותו?''

''כי את גם זוכרת את התקופה היפה שלכם ביחד, את הצחוקים, את השיחות נפש עד אור הבוקר, את החיוכים שהוא גרם לך, את הפרפרים שהיו לך בבטן. אי אפשר למחוק את הזיכרונות בשנייה, הלוואי שזה היה כל כך פשוט. אבל את צריכה להזכיר לעצמך שהרגעים הרעים עלו על הרגעים הטובים. את לא מתגעגעת אליו עצמו. את מתגעגעת לתחושה שהוא נתן לך להרגיש.'' אמרתי וליטפתי את גבה. ראשה היה שעון על כתפי. היא לקחה קווצת שיער שלי ושיחקה איתה. 

''זיכרון הוא הרוצח הכי גדול בכל העולם. כי הוא הורג אותך מבפנים.'' וואו, אין לך מושג כמה את צודקת. שתקתי.

''זה כל כך מוזר שבנאדם יכול להיות חלק מהחיים שלך במשך כל כך הרבה זמן, לצחוק איתך, לאהוב איתך, לאהוב אותך, ואז, בלי התראה מוקדמת, הוא פשוט הולך, ומשאיר אותנו להתמודד לבד עם כל הזיכרונות.'' היא המשיכה. ג'ואי. אבא שלי. אם לא היה לי את נייט ודניאל מזמן הייתי מוותרת. 

''איך את המשכת הלאה כל כך מהר מג'ואי? ומאבא שלך?'' שאלה איזבלה וצחקה. הרגשתי כאילו כדור באולינג נזרק לבטן שלי. אני יודעת שאיזבלה הפיכחת לא הייתה אומרת את זה, אני יודעת שזה בגלל שהיא שיכורה אבל המילים האלה רצחו אותי. 

פרארי אדומהWhere stories live. Discover now