''אז כמו שכבר רובכם שמעתם, ג'ואי ג'נסן ז''ל נמצא ביער אתמול, ללא רוח חיים,'' אמרה המנהלת ונתנה למייק להמשיך, ''לאחר כמה בדיקות בהמשך היום והלילה ואחרי הניתוח שלאחר המוות, התברר שג'ואי לא סתם מת. הוא נרצח. דקרו אותו באולר בליבו ארבע פעמים. אם אתם יודעים משהו כמובן אל תתביישו, תלכו לתחנת המשטרה שכאן. אני כבר אדבר איתכם.
''אנו נזמין כל אחד ואחד מכם לחקירה, על מנת לנסות לפענח מה קרה, ואיפה הייתם בתאריך 18.12 בין השעות שתיים-שתיים וחצי, הזימון לחקירה הוא כאן אצלי-'' הוא הוציא את הזימונים של כל ילדי הכיתה מהתיק, ''אני אחלק לכם אותו עכשיו ואנחנו נתראה בהמשך. שימו לב שאי אפשר לא להגיע, ובנוסף, אם לא מגיעים, זה רק מוסיף עוד חשדות. לכולם יום החקירה זהה. כולם נחקרים באותו היום, בהפרש של כמה שעות אחד מהשני. דרך אגב, שמי הוא מייק,'' הוא סיים. מבטו נתקל בקמילה שהביטה בו. היו לה עיגולים שחורים סביב העיניים והיא הייתה נראית מרוכזת. היא שילבה ידיים והוא חילק את כל הזימונים לנערים המופתעים והלך עם המנהלת. התחילו התלחששויות. קמילה בחנה את כל הפרצופים, ניסתה לראות אם הם לחוצים מהבשורה.
''מה, הוא נרצח?''
''מי זה בכלל?''
''למה חייבים להגיע לחקירה? יש לי פוביה משוטרים.''
''בטח זאתי שהסתובבה איתו כל הזמן הרגה אותו. כנראה שיגע אותה.''
המורה לספרות הגיעה, הגעתה הכריזה על התחלתו של השיעור, אבל אף אחד לא ייחס לכך חשיבות.
לאחר עשר דקות שהמורה ניסתה להרגיע את התלמידים והוציאה שניים מהכיתה, הכיתה עדיין הייתה בסערה, אבל מקודם היה טורנדו, אז זה בהחלט שיפור משמעותי, חשבה המורה והתחילה את השיעור, ממשיכה את הסיפור שלמדו בפעם הקודמת.
קמילה הייתה רחוקה מלהירגע. היא ידעה שזה מה שיקרה. היא שיחקה באצבעותיה. תאונה... מייק הזה באמת חשב את זה? עם כאלה שוטרים יכלתי להיות בFBI. היא בחנה את הפרצופים בכיתה, מנסה לראות אם מישהו נראה לחוץ או מתוח כתוצאה ממה שהבלש אמר, אבל היא לא ראתה משהו יותר מדי שונה. היא סקרה את כל החבורה של מיילי אך כמעט לא ראתה כלום, בגלל שהם היו עם הגב אליה. אף אחד פה לא היה נראה לה רוצח, אבל היא לא ידעה איך נראה רוצח. טוב, היא ידעה רק מהסרטים, ואז היא הזכירה לעצמה שהם לא בתוכנית טלוויזיה אלא בחיים האמיתיים, וגם הבנאדם שלא נראה רוצח יכול להיות רוצח.
היא הודתה לעצמה ששינתה את דעתה ובאה היום. אחרת איך היא הייתה יכולה לדעת את כל זה? כלומר, היא הייתה מקבלת את זימון החקירה בפעם אחרת או בדואר, אך כאן היא קיבלה את ההזדמנות לראות איך כל שאר הכיתה מגיבים לזה.
''....אז מה את חושבת על זה, קמילה?'' פנתה אליה פתאום המורה וקטעה את מחשבותיה.
''אין לי מילים,'' אמרה קמילה למרות שלא ידעה על מה הסיפור.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...