פרק 6

247 29 28
                                    

מה אני עושה פה? 

קמילה התחילה להתעורר. היא פקחה את עיניה וראתה שהיא במיטה שהיא לא מכירה. 

איפה אני? מה קרה? היא שיפשפה את עיניה. היא בחנה את החדר הלא ענק אבל גם ממש לא קטן: קיר לבן, לבן מאוד. על התקרה יש כל מיני פרחים זוהרים בצבע ורוד מפלסטיק, כאלה שמובנים בתוך התקרה עצמה. רצפת פרקט בצבע חום. בחור בשם נייט שנכנס לחדר בשביל לקחת חולצה מהארון שליד המיטה. הוא היה רק עם מכנסיים.

ואז היא נזכרה. היא קמה במהירות. נייט שם לב אליה. 

''שלום שלום, כבר התחלתי לדאוג למיטה. היא לא רגילה לארח עבמ''ים.'' הוא אמר. 

''נראה לי שמרוב העבמ''ים שאתה מביא לפה המיטה בעצמה נדבקה באיידס.'' היא הקניטה אותו בעדינות והוא חייך. היא הביטה בו והבחינה שהוא בלי חולצה.

''נו, תתלהבי קצת,'' הוא אמר לאחר ששם לב שהיא מביטה בו.

היא גילגלה עיניים וקמה מהר מדי. שוב סחרחורת. הכל שחור. היא כמעט נפלה אך ברגע האחרון היא נאחזה בקיר. נייט כבר בא לעברה על מנת לתפוס אותה, אך כשהיא נאחזה בקיר הוא התנהג כאילו זה לא קרה. זה היה אינסטינקט. קמילה התרחקה. היא שמה לב לתפיסה שלו אך היא העמידה פנים שזה לא קרה בדיוק כמוהו.

''אף אחד לא אמר לך לשים אותי במיטה שלך,'' היא השיבה לו.

''נראה לך שהייתי שם אותך במיטה שלי?'' הוא שוב פעם צחק את הצחוק הזה שעיצבן את קמילה כל כך, ''את במיטת האורחים. ואני הייתי שמח להשאיר אותך על הרצפה. אבל מיילי אמרה שנשים אותך על המיטה או משהו כזה.'' 

''וואו, עכשיו זה כבר לא מריה הקדושה, זה כבר מיילי הקדושה. איזה כיף לי שהיא ריחמה עלי ורצתה לעשות איתי חסד,'' קמילה עדיין לא נרגעה. 

 ''למה יש לכם חולצות בארון בחדר האורחים?'' היא שאלה לאחר שהיה שקט.  

''אלה חולצות שלא נכנסות לי ולמיילי לארון הפרטי שלנו, אז אנחנו שמים אותם פה.'' 

''אוי, מסכנים שלי, יש לכם יותר מדי בגדים. תגיד, הבריכה שלכם מחוממת מספיק ביום גשום שכזה? כשחירבנת היום, זה היה באסלה מזהב או באסלה רגילה חלילה וחס?''

''תגידי, מה יש לך נגדנו? כן, יש לנו כסף. אבל זה לא כאילו שאת עכשיו מקבצת נדבות.'' 

''אתם חושבים שהכסף יכול להשיג לכם כל מה שתרצו. במיוחד מיילי. אבל זאת לא הסיבה שאני לא אוהבת אותה.'' ענתה קמילה. נייט שם את החולצה שלו. 

''אז מה יש לך נגד מיילי?''  

''העניינים שלי ושל מיילי לא אמורים לעניין אותך. אני חושבת שאתה צריך להתעניין בדברים הרגילים שהיית מתעניין לפני שבכלל ידעת על קיומי ולפני שבאתי לבית שלך בטעות. כמו לדוגמא, 'כמה קוביות יש לי בבטן היום?' מה לאכול לארוחת בוקר?', 'איזו בחורה שווה יותר?' אה, וגם 'למה אחותי שיקרה לי?' זהו.'' 

פרארי אדומהWhere stories live. Discover now