''מה זאת אומרת הפסקת לספור כמה שתית אחרי הכוס העשירית?'' שאלה קמילה את איזבלה בפעם המי יודע כמה לאחר שהיא הקיאה את כל האלכוהול בשעה אחת בלילה. הן היו בחדרה של איזבלה. היא לא תיכננה להישאר כל כך הרבה, אבל היא הייתה חייבת בשביל איזבלה. היא עוד לא עיכלה את האירועים האחרונים.
מיילי נאנסה ביער?
מתי זה קרה?
''זו מסיבה, קמילה, מסיבה..'' אמרה איזבלה, עדיין בערפול חושים אך פחות ממקודם. היא נשכבה על המיטה בעייפות, עדיין לא מבינה כל כך מה קורה סביבה, ונותנת לעצמה ליפול לשינה עמוקה. קמילה הלכה לארון התרופות שאיזבלה אמרה לה עליו, ולקחה משם כדור. היא לקחה כוס מים ושמה בשידה שליד המיטה, שיהיה לאיזבלה מתי שהיא תתעורר. היא חזרה למיטה וליטפה את שיערה הרך והאדמוני של איזבלה באיטיות. המסיבה כבר נגמרה. כולם ראו שעוצרים את לוקאס אך לא ידעו למה, ואז הפיצו שמועה שזה בגלל שהשכנים התלוננו על רעש, ולוקאס הוא הראשון שהם מצאו. אז כולם התחפפו. קמילה לא הפסיקה לחשוב על מה שקרה כשהן נתקלו בנייט... ''מה הוא עשה לך??''הייתה בקולו דאגה? היא שאלה את עצמה. לא, זה בטח בגלל מיילי. כן, הוא בטח דאג למיילי.
היא עוד לא עיכלה את האירועים האחרונים האלה. מיילי נאנסה ביער?
בפעם האחרונה שראיתי את ג'ואי זה היה ביער.
מיילי צריכה אותי. היא אומרת שזה דחוף ולא ראיתי אותה כל היום.
היא אמרה שהיא חייבת עזרה ואני הבנאדם היחיד שהיא סומכת עליו.
הבנאדם היחיד שהיא סומכת עליו.
קמילה קמה מהמיטה בעדינות והתיישבה בכיסא שליד שולחן הכתיבה של איזבלה. היא תלשה דף ממחברת סמוכה שהייתה על השולחן וכתבה את הנתונים. היא קיוותה שככה זה יעשה לה סדר בראש.
מיילי נאנסה ביער על ידי לוקאס (כנראה??)
היא שלחה לג'ואי הודעה.
ג'ואי בא ליער, בשביל לעזור לה.
לוקאס היה שם מתי שהוא בא? ג'ואי רב איתו?
ג'ואי נדקר על ידי אולר בליבו ארבע פעמים.
מה מיילי מסתירה?
היא התחילה להתעייף בעצמה ועצמה את עיניה ומתחילה לאט לאט להירדם.
נייט נכנס לחדרה של איזבלה בשקט, משתמש במפתח לבית שאיזבלה נתנה לו כשהיא הפכה להיות שכנה שלו. הוא רצה לראות מה שלומה, והופתע לראות שם את קמילה ישנה בעודה יושבת ליד השולחן. ידיה מתחת לראשה, מונחות על השולחן ומשמשות ככרית. זו הייתה הפעם הראשונה שהוא ראה אותה במצב כל כך שברירי. כאילו היא... זכוכית. היא רעדה מתוך שינה מהקור, למרות שהחלונות היו סגורים. נייט חיפש שמיכה וכיסה אותה. הוא הביט על הדף שהיה לידה. הוא היה באמצע לקרוא את הכתב המסורבל והמבולגן ואז היא לפתע נעמדה. היא הסירה את השמיכה. עיניה הירוקות-חומות נראו אבודות וקצת חסרות רגש. היא התחילה להתהלך בכל הבית בהליכה מוזרה, ונייט הלך מיד אחריה, תוחב את הדף לכיסו. היא נתקעה בכל הדברים שהיו מולה אך זה לא עצר אותה מלהמשיך ללכת. היא צחקה ועשתה תנועות עם הידיים.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...