הדבר הכי כואב בבגידה זה שזה אף פעם לא בא מהאויבים שלך.
קמילה
אני בטוחה שנראיתי כמו משוגעת. ככה הרגשתי, בכל אופן. גופי החל להזיע ברמות מטורפות והרגשתי שאני מתחרפנת. זה לא יכול להיות. ''קמילה, הכל בסדר?'' לא. אני חייבת ללכת מכאן.
שעה לפני:
''נמאס לי כבר ממתמטיקה, אלוהים, עוד מספר אחד שאני אראה ואני מתאבדת.'' נאנחתי בקולניות. נייט היה עסוק בלבחון אותי לפסיכומטרי שיהיה בעוד שלושה שבועות. כידוע, נייט שילם לי על הפסיכומטרי. הוא לא הודיע לי כלום בנוגע לזה. הוא רשם אותי ללא ידיעתי. עכשיו יש לי רק שלושה שבועות להתכונן למשהו שאמור להכריע לאיזה כיוון החיים שלי ילכו בזמן הקרוב. אבל אין לי מילים לתאר כמה אני מעריכה אותו על זה. אני באמת אוהבת אותו.
''הפסקה של חמש דקות.'' הוא אמר.
''נמשיך את הסרט בינתיים, אני צריכה להסיח את דעתי מהחרא הזה.''
''אז לאן איזבלה ומיילי הלכו אמרת?'' שאלתי את נייט. היינו בחדר שלו על המיטה וצפינו בסרט אימה טיפשי בטלוויזיה.
''מייקל וג'יימס.'' הוא אמר. אני וג'יימס התקרבנו לאחרונה. לא בקטע רומנטי, ממש לא. פשוט ישבנו כחבורה לפני כמה ימים והוא הצחיק אותי והיה ממש נחמד אליי ומאז אנחנו מדברים בהודעות. לא ניסיתי להסתיר את זה מנייט כי באמת אין מה להסתיר, זה ידידות ותו לא. נייט טיפה קינא אבל הרגעתי אותו. מאז שג'יימס ניסה לפלרטט איתי בחקירה המשטרתית שהייתה לא החלפנו מילה, לכן מוזר לי שהוא התהפך ככה. הוא אפילו מזכיר לי טיפה את ג'ואי. אבל ממש טיפה. משהו בדיבור, אולי. הדיבור, והשיער שכל כך אהבתי לבלגן. תנועות הידיים.
''את ממש אוהבת את השיער שלי אם את נוגעת בו כל שנייה,'' העיר נייט בגיחוך.
''יש לך שיער שנעים לגעת בו.''
''זו מחמאה?''
''קח את זה לאן שאתה רוצ- למה לעזאזל היא לא בורחת משם??? הלו! בלונדה!'' קראתי לבלונדינית מהטלוויזיה שנכנסה היישר לתוך המלכודת של הנבל. הוא הזריק לה חומר מרדים והיא התעלפה. הוא לקח סכין והכניס אותו היישר אל תוך צווארה ודם ניתז לכל עבר. וואו, איכס. ואז הוא גזר לה את כל השיער? מה?
''למה הוא גוזר לה את השיער? מה הוא לעזאזל עוש- וואו, יש לו משהו עם בלונדיניות אני מבינה,'' אמרתי לאחר שהראו בארון שלו פאות בלונדיניות.
''במחשבה שנייה חבל שנתתי למיילי ללכת,'' אמר נייט. גיחכתי. הדמות הראשית התעמתה עם הפסיכי והתברר שהסיבה שהוא גזר לכל הקורבנות שלו את השיער זה כי אחותו הקטנה הייתה בלונדינית פעם עם שיער ארוך, ואז היא חלתה בסרטן. שיערה התחיל לנשור בגלל טיפולי הכימותרפיה והיא בכתה כי היא אהבה כל כך את השיער שלה. בסוף היא מתה. אחיה כל כך השתגע והתעצבן כי היא הייתה רק בת עשר והיא הייתה המשפחה היחידה שלו, ההורים שלהם מתו בתאונה. ועכשיו גם היא מתה. הוא נשאר לבד, בלי משפחה.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...