מיילי
''איך זה קרה?'' שאלתי את נייט לאחר שאיזבלה גררה את קמילה לקנות אין-ספור אוכל בחנות שממול למרות שאנחנו כאן רק שני ימים ושני לילות.
''התוודתי בפניה. על הכל.'' הוא הודה.
''גם על אמא שלנו? ועל קיילי?'' שאלתי. לא הייתי מרוצה מזה שהוא סיפר לה דברים כאלה... אינטימיים. הם לא מכירים כל כך הרבה זמן ואני כבר למדתי שאי אפשר לסמוך על אף אחד וגם נייט למד את זה, בדרך הקשה. אז לא הבנתי איך הוא סיפר לה את זה, במיוחד שהוא לא סיפר את זה לאף אחד אחר. רק ג'יימס ומייקל יודעים. וגם זה, בטעות. הטלפון שלי איכשהו צילצל אל ג'יימס למרות שלא נגעתי בו, והוא שמע את אחת השיחות שאני ונייט עשינו. אני והוא היחידים שיודעים. הוא היה שם בשבילו ואני מעריכה אותו על זה. שיחות מוטיבציה כל יום, ניסיונות גמילה. הוא באמת חבר טוב. הוא ומייקל. גם אבא לא יודע. טוב, זה לא מפתיע. באותה התקופה אני חושבת שמייקל טס לאוסטרליה וזה לא ממש משהו שאפשר לספר בשיחת טלפון, ונייט מנע ממני לספר לו, אבל אחר כך הוא סיפר לו בעצמו וגם מייקל עזר ותמך בו.
כל השאר רק יודעים שאמא שלנו מתה, ושנייט יצא עם קיילי ושהם נפרדו. הם יודעים שנייט השתנה מאוד בעקבות זה, אבל הם לא יודעים על הסמים. הם לא יודעים על הסיבה של הפרידה. הם לא יודעים על הלילות שבו הוא רצה להישבר, את הלילות שבו אני נשארתי איתו בזמן שהמסיכה עזבה אותו. הם לא יודעים כלום. נייט לא אוהב לשתף אחרים בחיים שלו, וגם אני לא. לכן זה מוזר לי. מה כל כך מיוחד בך, קמילה מילר?
''כן.''
''ואז מה היא אמרה?''
''התנשקנו.''
''התנשקתם? קמילה לא נראית בכלל הטיפוס שמחזיק ידיים.''
''קמילה שונה ממה שהיא נראית.''
''אני שמחה שאתה ממשיך הלאה. אבל אתה סומך עליה? אתה סומך עליה עם כל זה?'' הייתי חייבת לוודא.
''אם לא הייתי סומך עליה לא הייתי מספר לה. אני יודע מה דעתך על הטעם שלי בבחורות, אבל היא לא כמו כולן. היא לא כמוה.''
''אתה לא יכול לדעת. גם מלאך היה פעם שטן. ראה ערך, קיילי רוז.''
''דיברתי על המטומטמת הזאת כבר יותר מדי זמן ואני לא רוצה בכך. אני לא רוצה לשמוע עליה, לא רוצה לדבר עליה, לא רוצה לראות אותה, ו-''
''ביקרתי את פטריק היום.'' פלטתי. האישונים של נייט התרחבו וראיתי את גופו מתקשח.
''עשית מה?? אני.. את יודעת שאני לא-''
''הוא התקשר אליי לפני כמה ימים.''
''לפני כמה ימים ולא סיפרת לי?! למה לעזאזל ביקרת אותו? למה דיברת איתו?! פאק, מיילי, ועוד אני לא חושב לפעמים.''
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...