''...ג'יימס ולואיס, היילי וליז, אנה ואלזה, וכן, אני אכן מודעת לגודל האירוניה שבצירוף הזוג הזה... מיילי וקמילה, נייט ואיזבלה. תאריך ההגשה הוא ליום ראשון בשבוע הבא, כן כן, אל תעשו לי פרצופים. יהיה לכם שבוע לעשות אותה בזוגות שאמרתי. אם מישהו רוצה להחליף זוג זה כמובן לא ממש אפשרי אז תחסוך לי את הפרצופים, ג'יימס. מי שמקשיב בשיעורי ספרות העבודה לא אמורה להיות לו קשה. הכיתה משוחררת, המשך יום טוב,'' אמרה המורה לספרות לתלמידי כיתה י''ב והלכה. קמילה רק שמעה את צמד המילים מיילי וקמילה. מי שלמעלה ממש צוחק לי בפרצוף, חשבה במרירות. בדיוק כשחושבים שאפשר להיפטר מהמשפחה הזאת. קמילה ניגשה למורה.
.''המורה, יש סיכוי שאת מחליפה לי זוג? פשוט אני לא כל כך אממ... מסתדרת עם מי שבחרת לי.'' ביקשה קמילה. היא הייתה בטוחה שהמורה תסכים כי כולם מרחמים עליה עכשיו, הם ידעו כמה הייתה קרובה אל ג'ואי, אז למה לא לנצל את זה. אך תגובתה הפתיעה את קמילה.
''לא שמעת מה שאמרתי? אי אפשר להחליף זוגות! תלמדו להסתדר! דור של מפונקים...'' מילמלה המורה והלכה. מה קרה, את בתקופת יובש? חשבה קמילה בכעס.
''טוב, אני הולכת למנהלת,'' אמרה קמילה למיילי.
''לא שמעת מה שהכונפה אמרה? זה לא אפשרי להחליף זוג. עם כמה שהייתי רוצה להחליף, זה לא אפשרי.''
''אם רוצים הכל אפשרי. תמיד תזכרי! היא תסכים לנו,'' קבעה קמילה. היא הלכה למשרד המנהלת שהיה כמה מטרים מכיתתם.
''טוב, היא לא הסכימה לנו,'' אמרה קמילה ונאנחה כשחזרה לכיתה. מיילי גיחכה.
''מה, מאיפה קבעת את זה? מהצעקה בתדר שרק דולפינים יכולים לשמוע או מטריקת הדלת שהיא טרקה לך בפרצוף אחרי שהלכת? או שאולי מזה שהיא אמרה לך להפסיק לבלבל לה את המוח באמצע ישיבה?'' ענתה מיילי וקמילה הביטה בה מבט מאיים. מיילי משכה בכתפיה.
''הקירות פה דקים מאוד.'' היא אמרה ולא יכלה להוריד את החיוך מפניה.
''טוב, מתי את רוצה לעשות את העבודה?'' שאלה מיילי. קמילה העדיפה לגמור עם זה מהר. עדיף להתחיל מוקדם ולסיים מוקדם.
''היום מתאים לך?'' היא שאלה ומיילי הנהנה כעבור כמה שניות.
''מה השעה עכשיו?'' שאלה קמילה.
''שלוש וחצי.''
''אני צריכה להביא את דניאל מהבית ספר עכשיו, אז לא יודעת. טוב, אני חייבת ללכת. ביי,'' אמרה קמילה והוציאה את הטלפון מכיסה. מיילי חשבה לכמה שניות ואז עצרה אותה.
''חכי.''
''מה?''
''את רוצה שהנהג שלנו יסיע אותך לשם ואז את ודניאל תבואו אליי ונעשה את העבודה?'' היא שאלה. מיילי בעצמה לא ידעה מה פשר הבקשה הזאת. היא חשבה שקמילה תסרב מיד או תצחק לה בפרצוף ותגיד 'בדיחה טובה!', אבל היא הפתיעה.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...