קמילה
נשמתי עמוק. ''אני צריכה לדבר איתך.'' התיישבתי מול לוקאס ואחזתי בטלפון קרוב לאוזניי.
''מה את רוצה?'' הוא שאל. הבטתי בו. הוא היה נראה עייף. כל הגאווה שהייתה לו בבית ספר עזבה לה ביחד עם ה'תהילה' שלו. אין לי בעיה שיירקב בכלא. ידוע שאסירים לא אוהבים אנסים. אבל הוא לא רצח את ג'ואי. אני חושבת שגם אמא של ג'ואי יודעת את זה. אני לא יודעת איך הDNA שלו היה על חולצתו של ג'ואי, אבל זה בדיוק מה שאני מתכננת לגלות.
''אני צריכה שתספר לי מה קרה. באותו היום שהוא נרצח. מה קרה אחרי שהרסת למיילי את החיים?''
''ולמה את חושבת שאני אענה לך על זה? הרי אני רצחתי את החבר שלך.'' עכשיו רק התחושה שהוא לא הרוצח רק הלכה והתגברה.
''וואלה? אז למה אמרת בתשאול הראשון שלא רצחת אותו? ולמה לאחר מכן הודית שרצחת אותו?''
''שיקרתי.''
''אז למה אמא שלך טוענת את ההפך הגמור, שבכלל סחטו אותך בשביל שתישאר כאן?''
''אמא שלי לא... אל תכניסי את אמא שלי לזה.''
''תגיד לי את האמת.''
''התיק נסגר, אני הרוצח, מה את לא מבינה? את צריכה שאאיית לך את זה? אני הרגתי את החבר שלך!''
''תסתום את הפה,'' הרמתי את קולי. השוטר הסתכל עליי וחזרתי להנמיך את קולי, ''ותקשיב לי. אני יודעת שלא עשית את זה. אז אני רק צריכה שתספר לי איך הDNA שלך הגיע לחולצה של ג'ואי. אוקיי?''
''אני לא יכול.''
''למה?''
''כי אני פשוט לא יכול, קמילה! רדי מזה.''
''לא, אני לא ארד מזה. אם אתה לא תענה לי, אני פשוט אשאל את אמא שלך. אולי היא יודעת.'' היה נדמה לי שנגעתי בנקודת חולשה.
''אמרתי לך להפסיק לערב את אמא שלי, הבנת?''
''מה שהבנתי, זה שאתה רק מוכיח לי את הנקודה שאתה לא הרוצח. אני רק לא מבינה למה אתה מתעקש שאתה כן. אתה רוצה לבלות פה את כל החיים שלך?'' הוא נשם עמוק.
''אחרי שחזרתי ממיילי, נשארתי קצת ביער. לא יודע למה. לאחר כמה זמן ראיתי את ג'ואי. הוא כנראה חזר ממיילי כי ברגע הוא הסתכל עליי הוא התנפל עליי והתחיל להרביץ לי ולתת לי מכות, ולהגיד כמה אני בנאדם חרא, ושמגיע לי למות. למען האמת הסכמתי איתו, אני עדיין מסכים. אבל אני בכל זאת החזרתי לו. שנינו הלכנו מכות, עד שויתרתי והלכתי משם. הוא דימם, אבל לא משהו רציני. ירד לו דם מהאף, אני חושב. והDNA שלי היה על החולצה שלו בגלל שהוא הרביץ לי. הבנת, שרלוק?''
''אז למה אתה לא מספר את זה לשוטרים? למה לעזאזל אתה רוצה לשבת בכלא על משהו שלא עשית?''
''כי אני לא יכול. יש דברים שהם הרבה יותר מסובכים ממה שאת חושבת, מילר. מה שהיה עם מיילי לא היה הדבר הכי גרוע שהיה, ומי שעשה את זה לג'ואי יודע את זה.''
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...