''נו כבר, איזבלה!'' אמרה קמילה בחוסר סבלנות לאיזבלה בפעם העשירית לאחר שאיזבלה בדקה שלא שכחה כלום במזוודה לטיול. כל שכבת יב יוצאת לטיול בלונדון באכסנייה לשלושה ימים. קמילה אהבה את הטיולים האלה אבל מצד שני לא היה לה כוח אליהם. היא רק רצתה להיות בבית, אך כמובן שאיזבלה לא הרשתה לה להישאר בבית. היא אמרה לדניאל שהיא תהיה במקום אחר לכמה ימים, והיא חשבה שהוא יבכה ויגיד שלא תלך. אבל הוא הפתיע אותה ורק חיבק אותה ואמר שתתקשר אליו ותשלח תמונות. הוא באמת התבגר, חשבה קמילה בהתרשמות. דניאל של פעם היה בוכה ואומר לי לא ללכת. אבל המצב השתנה. יום אחד הוא יהיה בטח אצל טום, יום אחד אצל בייביסיטר ויום אחד אמא בטח תסיים מוקדם את העבודה ותבוא לאסוף אותו.
''אני באה, אני באה! בטוח אני אשכח משהו...'' רטנה איזבלה ושתיהן ירדו במדרגות בתוך ביתה של איזבלה. קמילה עם שתי המזוודות שלה, ואילו איזבלה עם ארבעת המזוודות; שתי מזוודות בכל יד. קמילה תהתה מה היא צריכה כל כך הרבה מזוודות. כששאלה אותה את זה זו השיבה לה שאין דבר כזה הרבה מזוודות, ושכל מה שהיא הייתה צריכה שם. איזבלה לא שמה לב ואחת מהמזוודות הידרדרה במורד המדרגות. קמילה ניסתה לתפוס אותה וכך גם מזוודה אחת נשמטה מידה והידרדרה אף היא.
''כישרוניות,'' קול ציני מוכר נשמע ברקע. ואז הן ראו את נייט בסוף המדרגות, מביט משועשע בקמילה שקיללה בשקט את יום היוולדה ובאיזבלה הלחוצה. עבר חודש וחצי מאז הכל. מאז הכמעט-תאונה, מאז שהוא הופיע שיכור בביתה של קמילה, מאז הנשיקה, מאז אביו. מאז הכל. הם לא דיברו מאז. לא החליפו מילה. עד עכשיו.
''נייט, אתה יכול לשים את המזוודות שלנו אצל הנהג?'' ביקשה איזבלה.
''זה בסדר, אני מסתדרת איזי.'' ביטלה קמילה את דבריה וירדה לשים את המזוודות בבגאז' אצל הנהג. היא שנאה לבקש עזרה, והיא גם ככה יכלה לעשות את זה בעצמה. למה היא הסכימה לאיזבלה? למה היא הסכימה לשבת עכשיו בלימוזינה המפוארת של הנהג של התאומים, ושהנהג שלהם יסיע אותם? זו בוודאי נשמעת פנטזיה שהרבה חולמים עליה, אבל בפעם האחרונה שקמילה הייתה שם היא הרגישה מגוחכת, ו... לא שייכת. היא לא ראתה את עצמה משתלבת בין כל האווירה היוקרתית הזו שהשתררה שם. למה היא לא יכלה להגיד לא?
''חשבתי שעברנו את השלב שאת מכחישה שאת לא רוצה לקבל עזרה.'' אמר נייט והרים את שתי המזוודות מידיה של קמילה בשתי ידיים מבלי לשאול. איזבלה גיחכה מהצד. זה היה כמו לצפות בסרט. קמילה גילגלה עיניים. חייב לעשות פוזה... הרי הנהג יכל לשים את זה שם באותה המידה.
''וחשבתי שעברנו את השלב שאת מגלגלת לי עיניים,'' הוא המשיך והניח את המזוודות של קמילה בבגאז'. נייט נטל את המזוודות של איזבלה, שתיים בכל יד, מה שהבליט את שרירי הזרוע שלו, דבר שהיה קשה לקמילה ולאיזבלה להתעלם ממנו. למה אתה בן דוד שלי? חשבה איזבלה באכזבה. נייט פתח את הדלת של הלימוזינה והתיישב. איזבלה נכנסה אף היא.
YOU ARE READING
פרארי אדומה
Mystery / Thriller***הסיפור גמור*** קמילה תמיד דימתה את חייה לבלון שסיכה מאיימת לפוצץ אותו בכל רגע. משהו חייב לקרות. ואז, הסיכה התקרבה יותר מדי אל הבלון והפיצוץ קרה. באותו היום ששינה את חייה קמילה מוצאת את חברה הטוב נרצח. לפני שהיא מספיקה לראות מי עשה את זה הרוצח מ...