Sage se nechala ovládnout emocemi. Vlastně vůbec nepřemýšlela nad tím, co to reálně přinese, ale už bylo pozdě na to, aby vzala cokoli zpět.
Domluvila si schůzku s Yoongim a právě se nacházela na policejní stanici.
"Něco k pití?"
"Jen vodu, prosím," odpověděla.
"Kafe ne?" Zamračil se Yoongi.
"Myslím, že kafe by mi teď určitě nijak nepomohlo."
"Nemusíš být vůbec nervózní."
"To se ti lehko řekne."
Právě se chystala všechno povědět. Tedy alespoň všechno, co ví. Na jednu stranu z toho nemá dobrý pocit, vůbec ne, na druhou si je vědoma toho, že jinak už to nejde.
Na to je až moc zklamaná a až moc naštvaná.
"V pořádku. V klidu mi to celé povíš, možná se tě pak zeptám, teda spíš určitě se tě zeptám, na nějaké další otázky, ale vážně se tím nijak nestresuj, to nemáš zapotřebí."
"Fajn," zamumlala. "Hlavně ať to máme za sebou co nejrychleji."
Sage mu opravdu pověděla o všem, o čem věděla. Začala tím, jak se k Seokjinovi dostala, kdy nastoupila a co všechno ta práce u něj obnášela. Mluvila o veškerých objednávkách a o množství drog, co mu procházelo pod rukama. O tom, že konkrétní zákazníci, co samozřejmě byli ochotní zaplatit, k nim měli přístup. A pak o lidech, kteří se kolem Seokjina motali a měli s ním co dočinění, nějakým způsobem s ním spolupracovali, obchodovali. A nakonec o tom, jak jí vyhrožoval a i o tom, že ji fyzicky napadl.
A Yoongi byl spokojený. Měl konečně, co chtěl, no Sage se nijak neulevilo. Možná jí bylo ještě hůř, než když přišla a než mu všechno řekla.
Doufala aspoň v nějaký pocit zadostiučinění, ale ten se nedostavil.
Yoongi jí sice sdělil jeho plán, no Sage si to reálně představit nedokázala.
"Máš nějakou jistotu?" zeptala se.
"Nikdy nic není jisté. Ale budu se snažit, aby to dopadlo přesně tak, jak jsem ti říkal."
"A co Jungkook?"
"To bude složitější," přiznal. "Bez pochyby v tom byznysu jede společně se Seokjinem. S největší pravděpodobností drogy, co se točí v tom vašem klubu, prodává. A fakt, že ta nešťastná událost u vás v kampusu, s tím je spojena, je nepřehlédnutelný. Jungkook byl podle všeho poslední člověk, který s tím klukem mluvil. Ale asi tě nepřekvapí, že k žádnému jeho výslechu ani nedošlo."
"Peníze dělají divy," zamumlala.
"Přesně tak. Proto říkám, že to bude složitější. Tedy, ani se Seokjinem to nebude jednoduché, důkazů ale budu mít dostatek, není možné, abych u něj něco nenašel. Otázkou je, jestli se rozhodne zradit své přátelé, což ale předpokládám, že ano, tak teprve pak uvidím, co se bude moct dát dělat. Tak jako tak, ten případ sebevraždy znovu otevřu."
Dávalo to celé smysl. Teď už ano. Mohl Jungkook toho kluka vydírat? Snažil se ho zastrašit? Ale z jakého důvodu? Nezaplatil? Nebo dělal nějaké jiné problémy?
Zase jí lhal a lhal jí i Taehyung.
"Sage, vážně ti děkuju. To, že jsi vypověděla, opravdu pomůže. A asi to chtělo i dost odvahy."
"Myslím, že kdyby mě nevyhodil, tak bych to neudělala," přiznala. "Ale asi vážně nemám co ztratit."
"Hlavně buď opatrná."
ČTEŠ
SPOILED | bts ✔
FanfictionSage se snažila uvést v realitu svůj dlouho utvářený plán jak se oprostit od minulosti, od lidí, se kterými se stýkala a především od toho, kým kdysi bývala. Jméno její rodiny asi nebude jen tak zapomenuto, ale snaha být někým lepším se přece cení...