Záró gondolatok

401 12 11
                                    

Kedves Olvasóim, kik végig követétek Lola kalandjait!

El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok nektek mindenért! A történet több, mint egy éve fogalmazódott meg bennem, de csak 2020 nyarán jött el az ideje, hogy közzé tegyem számotokra. Sosem gondoltam volna, hogy ennyi megtekintés, és komment fog összegyűlni, mire a végére érek, a helyezésekről pedig nem is beszélve. Minden egyes kedves visszajelzést és üzenetet meghatódva olvastam, hiszen kezdő íróként nagyon jól estek, és segítettek tovább lendülni.

A történetem a Starshine Legacy/Star Stable világában játszódik, így Jorvik onnan származik, viszont egy teljesen más megvilágításba helyeztem az egész történetet, amit az én nézeteim alapján írtam meg, ahogy mindig is szerettem volna, ha zajlana. Eleinte tartottam magam az alap menetéhez, kiegészítve ötleteimmel, majd a tizenegyedik résztől már saját irányba indultam el, teljesen más kontextusba helyezve a dolgokat, miközben igyekeztem megtartani a főtörténetből jól ismert alap szálakat.

A történetem rengeteget változott az elmúlt év alatt. Észre vehettétek, hogy nem egyszer átírásra került, és az utóbbi egy-két hétben is azon dolgoztam, hogy az első 25-30 rész színvonalát felhozhassam az újabb 25 rész szintjére, hiszen, ahogy haladtam előre a történetben, úgy fejlődtem, és utólag szemet szúrtak a hibáim, amiket töretlenül javítottam, megszabadulva megannyi felesleges száltól (pl.: akadémia, Tan, Beatriz, stb.).

Szerettem volna méltó zárást adni a történetnek, amit az én szájízem alapján írtam meg. Nem vagyok híve a felhőtlen Happy Endeknek, hiszen nem a valóságot tükrözik, és szerettem volna, ha a történetem sem a klisé kategóriába sorolódna. Nyitva hagytam, hogy helyt adhassak egy lehetséges folytatásnak, de egyelőre a történet itt lezárult.

A karakterekről:

Amíg írtam, minden egyes élményt és érzelmet átéltem, amit Lola Cloverton is. Együtt gyászoltunk, estünk szerelembe újra meg újra, csalódtunk, vívódtunk, harcoltunk, szenvedtünk, nevettünk, míg végül kiforrott egy karakter, kinek erős személyisége a történet alatt alakult ki, hagyva őt kibontakozni. Egyszerű, hétköznapi élete pillanatok alatt felborul, mikor a szigetre költözik, menekülve a gyász és fájdalmak elől. Szüleivel kapcsolata bonyolult, többnyire viharos, emiatt is kényszerült oly hamar különválni tőlük, majd nem sokkal később szerelembe esett az akkor Darnell-ként bemutatkozó Darkoval. Felvillant a boldog, felhőtlen élet lehetősége, amit szülei mellett nem élhetett meg, de hamar elvesztette, mikor Darkonak haza kellett térnie, emiatt pedig halálát megjátszva próbálta Lolát védelmezni, de sikertelenül, hiszen a sors pontosan oda vezette, ahová tartozott: Jorvikra.
Szerelme Darko iránt szövevényes volt, hiszen az utat, ami a végső felismeréséhez vezetett, miszerint Darko őszintén és végtelenül szerette, megannyi akadály tarkította, többször eltérítve Lolát, miközben ott lebegett előtte a kilépés és szabadság lehetősége Justin képében, akiért szintén gyengéd érzelmeket táplált, de az ő szerelme más volt: sokkal gyengédebb és gondoskodóbb, mint Darko-é, ami inkább mély, veszélyes és izgalmas, amiért Lola epekedett, viszont Justin kezdeti elérhetetlensége is megőrjítette. Midnight vált egy idő után az egyik legfontosabb karakterré életében, hiszen kapcsolatuk évszázadokkal ezelőttre nyúlik vissza, és benne megtalálta azt a támaszt, amire szüksége volt. Midnight akkor is ott volt számára, amikor mindenki elfordult tőle, ezzel segítve át Lolát a nehézségeken.
A történet végére mégis Justinnál kötött ki, aki mellé az elejétől fogva szántam, így teljesítve be Lola vágyait, amiket Darko mellett nem teljesíthetett volna be, hiszen szerelmük, ha erősebb is volt bárminél, mérgezőnek számított mindkettejükre nézve.

Az Ötödik LéleklovasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz