Üzenet az olvasóimnak

253 11 10
                                    


Kedves Olvasóim!

Jó rég jelentkeztem. Ennek az is az oka, hogy rengeteg volt a munkám és a magánéletbeli teendőm. Már egy ideje tervezgettem írni, hiszen az ígéretemmel ellenkezőleg inaktívvá váltam az elmúlt hónapokban, amiért elnézéseteket kérem!

Nem hagytam abba az írást, sőt, már jó ideje dolgozom egy újabb projekten, ami a korábbi terveimet annyiban húzta keresztül, hogy szakítottam a Wattpad-os "karrieremmel", és valamivel nagyobb babérokra kezdtem törni. Amit azt korábban is sokszor írtam, kezdő író vagyok, akinek álma egyszer megjelentetni egy saját könyvet. Az Ötödik Léleklovas (hiába szívem csücske darab az eleje óta) nem teljes mértékben az enyém, viszont a történet hozzáadott részei és menete mind az én ötleteimből születtek, csupán beépítettem abba a varázslatos világba, amibe kérdés nélkül minden lovas ember vágyakozik. Én megalkottam ebbe a világba Lolát, a lányt, aki valahol engem is reprezentált. 

Borzasztóan hiányoznak azok az eltűnt percek, órák és napok, amiket ennek a könyvnek a megírására szántam, hiszen imádtam csinálni, és imádtam, ahogy vártátok az újabb és újabb részeket. Olyan visszajelzéseket kaptam, amikre álmomban sem mertem volna gondolni. Ez volt az a löket, ami rávett, hogy egy olyan úton induljak el, ami közel sem biztos, hogy sikeresnek bizonyul a végén, sőt! Nagyobb esélyem van arra, hogy előbb-utóbb beletörik a bicskám, de ha sosem próbálom meg, sosem derül ki, van-e bennem potenciál arra, hogy valódi íróvá váljak. 

A projekt, amibe belevágtam, egy három részes trilógia, kiragadva Az Ötödik Léleklovas történetéből a SAJÁT, általam hozzáadott részeket és jeleneteket, és beépítettem egy olyan világba, olyan karaktergárdába, ami már egy az egyben az én tulajdonomat képezi, hiszen én alkottam. Ezt már terveim szerint szeretném a könyvesboltok polcain is viszont látni, nyomtatott formában. Lehet, hogy egy olyan álmot üldözök, amit nem nekem szánt az élet, de akkor sem keseredek el, hiszen a Wattpad-on bármikor megjelentethetem. Ha úgy adódik, hogy a kiadók visszadobják, nektek biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog.

Még bőven az elején járok az írásnak, bár már jó pár fejezeten túl jutottam. A közeljövőben mindenképp több időt fogok rá szánni, és remélem, még idén eljutok odáig, hogy felvehessem a kapcsolatot egy kiadóval. Szeretnélek buzdítani titeket arra, hogy írjatok nekem, keressetek, hiszen kíváncsi vagyok a véleményeitekre és az esetleges tapasztalataitokra, visszajelzéseitekre!

Ahogy az előző fejezetben is jeleztem, az Ötödik Léleklovas vége nyitva maradt, hogy majd folytathassam. Ki tudja, talán idén bele is vágok, amennyiben van és lesz is rá igény! Kérlek titeket, írjatok, ha érdekelne egy lehetséges folytatás még ennyi idő után is!

Köszönöm a támogatást és töretlen, pozitív megerősítéseket! Ti adtatok erőt ahhoz, hogy belevágjak mindebbe, és egy gyermekkori, rég elfeledett álmomat elkezdhessem valóra váltani.

Köszönöm a támogatást és töretlen, pozitív megerősítéseket! Ti adtatok erőt ahhoz, hogy belevágjak mindebbe, és egy gyermekkori, rég elfeledett álmomat elkezdhessem valóra váltani

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Az Ötödik LéleklovasDonde viven las historias. Descúbrelo ahora