Episode 13

3.3K 357 30
                                    

Elisa'nın söyledikleri üzerine şaşkın bakışlarım önce köşede kardeşiyle ilgilenen Kuzey'i buldu. Sanırım burda olanlardan bi haberdi ve nedense bu durum bana önceden planlanmış gibi gelmişti. Sanki, bu düellonun durdurulması gerektiğini biliyordu ve bu yüzden Kuzey ve Güney'i oyalayacak, dikkat dağıtacak bir şey bulmuştu.

Herkesin meraklı ve ısrarcı bakışları benim üzerimdeyken seçim hakkım olmadığını fark ettim. Dora'nın sessiz gözleri herbir hareketimi imtiyazla süzerken beklediğim desteğin ondan gelmeyeceğini de idrak edebilmiştim.

Durduğum yerden titreyen ellerimi gizleyerek gruba doğru yaklaştım. "Henüz kontrol edebildiğimi sanmıyorum." dedim işitilebilir ama çekingen bir sesle.
Mücadeleci ruhuma bir darbeydi resmen. Burda bunları söylemek yerine kollarımdan sürüklenerek savaşa götürülmeyi bile tercih edebilirdim. Öyle istenmedikti.

"Küçük şimşek omega korkuyor sanırım." dedi Elisa beni rahat bırakmayarak. En başından beri beklediği anın bu olduğunu düşünmeye başlamıştım. Yani, tabii ki fırsatını bulmuşken sonuna kadar kovalayacaktı.

"Korku sanırım ikimiz için farklı sözlük anlamları taşıyor Leydi Elisa." dedim soğukça. Şuan negatif bir durumda olsam dahi bu aptal gümüşe beni aşağılama hakkını vermeyecektim. "Tecrübesiz olduğumu biliyor ama ısrarla üzerime geliyorsunuz. Sanırım Leydi mıknatıs alfa bir an önce beni alaşağı etmek isteyecek kadar korkuyor." diyerek üzerine gitmekten çekinmedim.

Elisa'nın alaycı ifadesi yerle bir oldu. Bunun yerine başından beri gizlediği öfke ve nefret dolu bakışlarının hedefi oldum. Beyazlayan suratıyla güçleri baskı altında olmasa beni bir çırpıda yere çivileyecekmiş gibi bakıyordu.

"Şimşek çocuk haklı Elisa." dedi Dora dakikalar sonra aramızdaki bakışma savaşını bölerek. Elisa'nın bakışları anında şaşkınlıkla ona dönmüştü. "Ama biz gümüşler asla savaştan kaçmayız çocuğum. Ters giden bir şey olursa müdahale etmek için burda olacağım. Bu yüzden sana Leydi Elisa'nın nazik düello davetini kabul etmeni rica ediyorum."

Dora'nın ilk cümlesinin ardından dudaklarından dökülen sonraki cümlelerin anlamını kavradığım gözlerim istemeden irileşti.

Hem , gümüşler mücadeleden kaçmaz mı demişti? Komik..

Bir kez daha itiraz etmek için araladım dudaklarımı fakat omzuma bir el atılıp da dikkatim dağıldığı an benden önce konuşan Kuzey yüzünden sustum.

"Onun bir omega olduğunu biliyorsun değil mi? Adil bile değil." demişti Elisa'ya bakarak.

Elisa önce Kuzey'in hala omzumda duran eline saniyelik bir bakış attı. Ardından dudaklarını yapay bir şekilde kıvırarak "Elbette gücümü ayarlayacağım. Neyim ben, canavar mı?" dedi. "Hem burda ondan başka omega yok. Dövüşmeyecekse neden burada ki?"

Kuzey'in Güney'in yanından ne ara geldiğini bilmiyordum ama Elisa da işine çomak sokmasına gıcık olmuşa benziyordu. Işık bükücü arkadaşı İris'e kaçamak bir bakış attığını gördüğümde ben de telaşla Güney'e bakınmıştım. Güney, köşede kıpırdamadan oturuyor ve buraya bakıyordu.

"Yalnızca hoşgeldin demek istiyoruz. Daha önce hiç elektrik yeteneği olan birini görmemiştik." diyerek arkadaşına destek çıktığında İris, birkaç onaylayan mırıltı daha duyulduğunda artık kaçamayacağımı biliyordum.

Olduğum yerden kıpırdayarak fanusa doğru dönüp" Tamam. "dedim. Gerginliğimi saklayaldiğimi sanmıyordum.

Kuzey kolumu yaklayıp kulağıma eğildi," Avantaj sende olacak. Seni yormasına izin verme. Ve.. Yaralanmamaya çalış. Seni bir an önce çıkaracağım ordan. "

Gümüş Kraliçe - OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin