"Bak eminsin değil mi Arda," dedi Barış sabahtan beri yaptığı gibi endişeyle. "Burda olmamanız gerek. Yasak bölgedeyiz amına koyayım farkında değil gibisin.""Farkındayım Barış." dedim. "Ama sesini kesmen gerek artık. Yoksa istediğim şeyi alamam."
"Çok tehlikeli," dedi bir kez daha korkuyla."İkimizi de öldürürler."
"Yakalanmazsak bir bok yapamazlar." dedim. Barış, ciddi miyim diye suratıma dik dik baksa da onu görmezden geldim. Başım dik bir şekilde ileride büyük metal duvarları bulunan gümüşlerin bölgesine baktım.
Büyük ve devasa duvarlar bu çok değerli gümüş halkını bizden ayırıyordu. Gece gündüz korunan bu alanda yalnızca gümüş kanlar ve saray halkı yaşıyordu. Biz kızıl kanlar olarak, büyük savaştan bu yana tarlalarda, fabrikalarda, ayak işlerinde çalışıyorduk. Çünkü kanımız, bizi onlardan daha değersiz yapıyordu. Onlar gibi özel yeteklerimiz olmadığından kendilerini üstün ırk ilan etmişlerdi.
Duvarlara yaklaştıkça gerilsem de Barış yanımda yeterince panik halinde olduğundan sakin görünmeye çalışıyordum. Aslında hırsızlık benim için çok kolaydı. Kimseye hissettirmeden el çabukluğuyla istediğim her şeyi alabilirdim fakat bunu daha önce gümüş bölgesinde hiç yapmamıştım.
"Öldük, yemin ediyorum öldük."dedi Barış pes etmiş gibi. Bu sırada büyük duvarın dibindeki küçücük bir fare deliğini andıran girişe gelmiştik. İlerideki gümüş askerlere bakarak dikkat çekmeden Barışı kolundan yakaladım ve kendime çevirerek gözlerine baktım.
" Askere mi gitmek istiyorsun?" dedim tükür gibi. Yüzüm ciddi ve bakışlarım öfkeliydi. "Onlar bu mutlu saraylarında keyif çatarken sen onlar için ölecek misin? Omega ve bir kızıl kan olarak, hayatta kalabilecek miyiz savaşta?" kafamı nefretle iki yana salladım. "Bizi yem olarak kullanacaklar ve öldüğümüzde kimsenin umurunda olmayacak."
Barış sert bakışlarıma ürkek bakışlarıyla karşılık verirken sessiz kalmayı tercih etmişti. Zaten genelde pasif biriydi. Şuanda da üzerine fazla gittiğim için muhtemelen, konuşsa ağlardı. Bakışlarımı biraz yumuşatarak omuzlarını sıktım.
" Burdan çalacağımız herhangi bir şey sattığımız zaman ikimizin de kaçmasına yetecek kadar çok para edecek. Ondan sonra gideceğiz bu lanet yerden. Savaştan kurtulacağız." dedim umutla.
*******
Kapağa Remnantı koymasam içimde kalırdı asjsjsjjaj
Bir de omegaverse deniyorum istek üzerine, umarım güzel gider. Biraz karmaşık ve çetrefilli bir hikaye olacağa benziyor bu yüzden giriş bölümünü olabildiğince açıklayıcı ve kısa tutmaya çalıştım.Bakalım neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gümüş Kraliçe - Omegaverse
Teen Fiction... [TAMAMLANDI] OMEGAVERSE ve fanmade kitabıdır. Yattığım yerde kıpırdanıp yavaşça gözlerimi araladım. Ve ilk gördüğüm şeyin Kuzey'in kuzgun karası saçları olmasını beklemiyordum. Gözlerim anında yuvalarından fırlayacak gibi açıldığında dün yaşad...