Selam..
Yeni karakter kilitleri açıldı bknz medya
Sever misiniz bilemem artık..Neysem şimdi sizi bölümle başbaşa bırakacağım lakin, dilenci değilim yanlış anlamıyın da küçük yorum alabilirsem çok sevinirim. Gidişatla ilgili tahmin olur, beğeniyor musunuz beğenmiyor musunuz filan gibi. Bir fikir olsun diye.
Hadi daha da uzatmadan öptüm hepinizi 💋Kuzey..
İsyanın sandığım kadar basit olmadığını öngörememek yaptığım en büyük hataydı. Hiç bilmediğim bir bölgede böylesine gelişmiş ve kapsamlı bir üs kurabilmeleri, örgütlenmeleri ve her yeri gayet düzenli bir şekilde korumaları yıllardır planlanmış bir gerçeği ortaya koyuyordu.
Gözümüzün önündekini görmemiştik. Sandığım kadar iyi yetiştirememiştim belki de kendimi.
Fakat şuan bunu düşünmenin ne yeri ne de zamanıydı.
Bana güvenmedikleri için sanıyorum ki tesiste tam bir tur attırmamışlardı. Hatta bu devasa mekanın giriş ve çıkışlarını karıştırmam ve çıkamamam için ekstra vakit harcamışlar bile diyebilirdim. Yine de ben bir prenstim. Gördüğüm her yerin haritası zihnimdeydi. Şuanda bir tutsak gibi bir odada kilitli tutuluyor olsam da, ki üzerime alınmamamı ve bunun tedbir olduğunu söyleseler de bu kadar kızılın içinde delilik yapacak değildim. Onların düşman olduklarını pek sanmıyordum da dostum olduklarından da emin değildim.
Belki de saatler sonra kapım açıldığında ve Akın'ı gevşek suratı karşıma dikildiğinde yine istemsizce rahatsızlık duyarak yerimde doğruldum.
"Komutan sizi görmek istiyor majesteleri." dedi geçmem için odanın hidrolik kapısının sensörüne avuç izini okutarak.
Hiçbir şey söylemeden ayaklandım ve gayet sessizce peşinden onu takip ettim. Aynı zamanda yolları ezberlemeye devam ediyordum.
Yine fazladan dolaştığımızı düşündürecek kadar saçma bir şekilde zikzak çizerek büyük tesiste daha konforlu bir alana yöneldiğimizde komutanları her kimse sonunda tanışacağımızı anladım.
Odanın ekstra güvenlikli bir cam hidrolik bir basınçlı ve bir de vakumlu olmak üzere üç kapısından da farklı güvenlik yöntemleriyle geçtiğinizde şaşkınlığım bir level daha atladı.
Ben sarayın bu kadar güvenli korunduğundan emin değildim.
En sonunda toplantı salonuna benzer yuvarlak bir masanın ve çevresinde sandalyelerin başka bir şeyin olmadı odaya girdiğimizde ilk, en başta oturan yapılı bedenle göz göze geldim. Alfaydı ve girdiğim anda onun baskın bir alfa olduğunu anlamıştım. Katı ve orta yaş üzerinde olduğunu belli eden suratı bir duvar gibi karşımdaydı.
Şaşırtıcıydı ki, bir an karşımda babam var sandım. Ve kalbim acıyla kasıldı kısa süreliğine.
O, babam olamazdı.
Ve bir kızıl kandı. Pembe renkli yanaklarından bile anlaşılıyordu. Yine de hayatımda gördüğüm en güçlü kızıl kan olabilirdi. Belki de, Arda gibi yeteneği vardı.
Ondan bakışlarımı çekip diğerlerine baktığımda daha önce gördüğüm beta kadının ve sarışın bir adamın daha olduğunu gördüm.
Bakışlarım sarışının üzerinde takılı kalırken göz göze geldiğimizde gördüğüm mor gözleri beni hayrete düşürmüştü.
Bir vita.. Böyle bir şeyi yüzyıllardır duymamıştım. Çok nadir olduğu biliniyordu fakat ben, bunun sadece bir efsane olduğunu sanırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gümüş Kraliçe - Omegaverse
Teen Fiction... [TAMAMLANDI] OMEGAVERSE ve fanmade kitabıdır. Yattığım yerde kıpırdanıp yavaşça gözlerimi araladım. Ve ilk gördüğüm şeyin Kuzey'in kuzgun karası saçları olmasını beklemiyordum. Gözlerim anında yuvalarından fırlayacak gibi açıldığında dün yaşad...