49. bölüm

553 14 1
                                    

Kondoldan inerken yanaklarım yanıyordu. Tamam beni daha önce bir kez öpmüştü ama bu... Bambaşkaydı. Herkesin suratında kinayeli bir gülümseme vardı. Yani iki hafta önce biz ayrılıyoruz. Arkadaş olarak kalıcaz konuşması yapıp şimdi öpüşmemiz biraz komik olabilir. Bir kaç alete daha binince nero aradı. Eve gidebilirdik. Seren de çok yorulmuştu zaten. Soför koltuğuna serkan geçti. Seren öne geçti. Ben, ayberk, eren ve demir arkadaydık. Serenin canı çilek çekince serkan yol kenarında durdu. Ayberk ve eren kısa bir tartışma yaşasada giden ayberk oldu. Eren ne kadar pişman olursa olsun. Ayberk onu affetmemişti. Aynı ortamda dursalar da araları bozuktu. Ayberk iner inmez öne doğru eğildim.

-Gençler, ayberke sürpriz yaptım. Erenin eski kaldığı evde. Oraya sür serkan. Ayberk sorarsa ereni eve bırakıyoruz dersin.

-Tamam.

-Biz de davetli miyiz?

-Hepiniz davetlisiniz serkan. Nero ve papatya evi hazırladı bekliyorlar. Eve gidince gökhan abileri de arayacağım.

-Ayberk geliyor.

Ayberk çilekleri yıkayıp kardeşine verdi. Gülerek sevgilime sarıldım. Eren ters ters baktı. Ayberk onun inadına yapar gibi dudağıma yakın bir şekilde yanağımdan öptü. Eren sinirle kafasını başka bir yere çevirdi. Eray abim olsaydı, olay çıkardı. Onu da çağırmaya karar verdim. Şimdi onu çağırırsam ayberkin kuzenlerine ayıp olurdu. Onları da eve gidince çağıracaktım. Şimdi yazarsam ayberk görürdü. Evin önüne geldiğimizde serkan kornaya bastı. Yanlışlıkla olmuş gibi davrandı.

-Niye geldik bu eve?

-Ereni bırakmak için.

-Ooo eren efendi sen hiç bizden çıkar mıydın ya?

-Bugün de böyle olsun dedim. Sizde gelin bir kahvemi için eski günlerdeki gibi.

-Yok ya biz gidelim.

Ben hiçbir şey demeden indim. Ayberkde tıpış tıpış peşimden geldi. Herkes indi arabadan. Biz en önde yürüyorduk. Anahtarla içeri girdim. Kapıyı açtım. İçeri girerken sevgilimin elini tuttum. İçeri bir iki adım atmıştık ki kızlar konfeti patlatdı. Ayberk ne olduğunu şaşırmıştı. Gülerek içeri girdik. Mumlu yolda yürüyerek romantik 8 kişilik yemek masasına geldik. Papatya videoya alıyordu. Ayberk herkesin içinde dudağımı öptü. Yanaklarım kıp kırmızı olduğunu hissediyordum. Hepimiz sofraya geçtik. Yemek servisini kızlar yaptı. Ana yemeğe geçerken ben sofradan kalktım. Şimdi milleti çağırmalıydım ki biz yemek yiyene kadar gelebilsinler. İlk eray abiyi aradım. Belki işi vardı gelemeyecekti. Ben yine de çağıracaktım.

-G- güzelim.

-Eray abi müsait misin?

-Müsaitim güzelim.

-Ben direk mevzuya geliyorum o zaman. Biz kendi aramızda ufak bir parti veriyoruz. Ayberk ile küsmüştük, barıştık. Gökhan abiyi falan da arayacağım şimdi. Abi yanımızda olsana ya.

-Tamam güzelim geliyorum. Adres neresi.

-Erayın evi var ya. Ben sana yinede konum atarım.

-Biliyorum biliyorum. Atmana gerek yok. Bir - iki saate orada olurum.

-Tamam abicim, görüşürüz.

Telefonu kapatır kapatmaz bir oh çektim. Eray abim ile aramın iyi olmasını istiyordum. Ayberkin kuzenlerini aradım. Hepsinin bir işi olduğu için gelemeyeceklerini söylediler. Ayberkin ablası aslı ablayı aradım. Kızı ateşlendiği için gelemeyeceğini söyledi. Babam evde olduğu için miayı da çağırdım. Mia, tunanın bakıcısıydı. Gökhan abiyi ve çiçekleri sona bırakmıştım. Gökhan abiyi aradım. Meşgul çalıyordu. Çiçeği aradım onun da telefonu meşgul çalıyordu. Banuyu aradım. İlk çalışta açtı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin