Yatakdan zorlanarak sandalyeme geçtim. Tuvalet ihtiyacımı karşıladığımda çok yorulmuştum. Biraz dinlendikten sonra dolapdan siyah poantiyeli bir elbise aldım. Hep pijama giyerdim. Ama bugün bir değişiklilik yapmak istedim.
Beyaz iç çamaşır takımını aldım. Üzerimi çıkartırken. Bir anda kapı açıldı. Çığlık atıp pijamanın üzerini üstüme siper ettim. Kimin geldiğini göremedim. Girdiği gibi çıkmıştı.
Biraz bekledim. Kimse gelmeyince kapıyı kilitledim. Üzerimi çıkardım.
Çiçek kokulu havlu ıslak mendille vücudumu sildim. Mendilleri çöpe attım. İç çamaşırlarımı giydim. Kilotlu çorabı aldım asıl eziyet şimdi başlıyordu. Ayağımı elimle yatağa koyarak çorabı geçirdim. Kolluklardan destek alarak popomdan geçirdim. İyice yukarı çektiğim de giyebilmiştim. Çorabın bazı yerlerini düzelttim. Sonunda olmuştu.Derin bir nefes aldım. Sıra elbiseyi giymekteydi.Elbiseyi giymek biraz eziyetli oldu ama oldu.Ayakkabı giymeye uğraşmadım. Elbisenin eteklerini düzelttim.
Aslında külotlu çorap giymemin nedeni tüylerimin olmasıydı. Bir ara ağda yapmalıydım. Eskiden asla ağda yapamazdım. Ama şimdi hissetmiyorum bile.
Tabi yapmam için önce almam gerekliydi. Evin adresini erenden almayı aklıma not ettim. Sipariş verirken lazım olacaktı.
Yüzüme krem sürdüm. İple bıyıklarımı aldım. Kaşlarım her zaman biçimli dururdu. Sadece cımbızla dağınıkları topladım. Yüzüme tekrar krem sürdüm.
Krem sürdüğüm için kızarmamıştı. Teyzemin doğum günümde aldığı parfümü sıktım. Çok güzel kokuyordu.
Koli bandını aldım dudağıma yapıştırıp çektim. Badem sütlü balm sürdüm. Dudaklarım kuru ve yıpranmış olduğu için böyle yapıyordum.
Telefonum şarjdan çıkardım. Telefonu açtığımda bildirim üstüne bildirim gelmişti. Mesaja baktım. Eray abiden gelmişti. Eray abi erenin abisiydi. Aynı zamanda benim pskoloğumdu. Onu severdim ama karısını sevmezdim. O yüzden sadece telefon ve seanslarda konuşuyorduk.
Mesaj atmıştı. Arama da vardı. Ben onu hepten unutmuştum. Düştüğüm gün aramıştım. Telefonu kapalıydı. Dün de şarja takarken kapatmıştım telefonu.
Şimdi olanları anlatsam gelir ereni döver. Anlatmasam o benim psikoloğum her şeyimi biliyor. Bilmesi de gerekiyor.
12 arama 5 mesaj
Mesajlara girdim.
Güzelim aramışsın telefonum kapalıydı. Aradım telefonun kapalı. Bir şey mi oldu?
Abicim korkuyor musun?
İstersen yanına gelebilirim?
Eren yanında mı?Abicim iyi misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen
Genç Kız EdebiyatıBir kazayla her şeyini kaybeden kardelenin yeni hayat hikayesi. Kardelen tüm zorluklara rağmen hayatta kalan bir çiçek. Bizim Kardelenimizde öyle hem zarif hem güçlü. Tüm zorluklara rağmen hayatta. Entirakası, kini , hırsı bol sularda dahi kendisini...