16. Bölüm

904 36 16
                                    

3 gün sonra ayberkin ailesinin bilmem kaçıncı kutlaması yapılacaktı. Ayberkin herkesi şok edecek bir planı vardı. Tabi bu planı bana söylememiş sadece çok iyi bir planım var diyerek övüyordu.

3 gün sesiz geçmişti. Dizi izliyor muhabbet ediyorduk. 22 bölümlük bir diziyi 2 günde bitirmiştik. Ayberk günde 8 kere gökhan abiyi arıyordu. Daveti konuşuyordu. Yok şöyle renk olsun yok böyle olsun. Gökhan abiyi de delirtmişdi. En sonunda engelledi telefonunu bu sefer de benden aramaya başladı beni de engelletti.

Ben iki kardeşin çatışmasını gülerek izliyordum. Gökhan abinin sinirli bir görünüşü vardı. Buna üçgen hulk gibi vücudu , keskin yüz hatları da neden oluyor olabilir. Fakat her daim şaka yapan, kahkaha atmama sebep olan biriydi.

Ayberk bizi hiçbir zaman yanlız bırakmazdı. Aslında hep benimleydi. Ev de yanlız kalmamı istemiyordu. Daha erenler de dönmediği için yanımda kalıyordu. Ama dün bir yere gitmesi gerekti beni de yanlız bırakamıyordu. Doktor ve biricik ablanın işi vardı. Mecbur gökhan abiyi aramıştı daha doğrusu aramaya çalışmıştı. Hastaneyi aradı telefona abisini istedi.

Yengemin bana zarar vereceğini düşündükleri için beni yanlız bırakmıyorlardı. Ne kadar beni erenle tatilde bilse de  işimizi tehlikeye atmaya gerek yoktu. Gökhan abi gelince ayberk çıktı. Gökhan abiyle muhabbet muhabbeti açtı. Sevgili muhabbetine döndü.

Ondan küçük tatlı bir kıza aşık olduğunu ama ona açılamadığını söyledi. Kızı anlatırken gözleri parlıyordu. Neşeli, sakar, tatlı bir kızdı. Aynı zamanda gökhan abiyi abisi olarak görüyormuş. Bunun için onunla hiçbir zaman konuşmadan plotonik takılıyormuş. Ne kadar ısrar etsem de söylemedi. Kimdi bu kız acaba? 

Ayberkin bilmediğini aslında kimsenin bilmediğini sadece benim bildiğimi söyledi. Kimseye söylememem konusunda beni şiddetle uyardı.

Yani ısrar ederek uyardı. Ayberk iki saate döndü gökhan abi de işine gitti.

Telefonuma gelen mesajla telefonuma baktım.

Karçiçeğim eniştem yanında olmadığı vakit ara beni.

Papatya görüntülü aramış ve telefonumu açmadığım için bir ton laf saymıştı. Sevgilin olduğunu annemden mi öğrenecektim ben diye ikinci paparamı yiyecekken. Ayberk ekrana alarak kurtuldum. Ayberk papatya ya el sallayarak nasılsın baldız dediğinde ben ona şaşkınlıkla bakarken papaya da iyiyim enişte sen nasılsın diye cevap vermişti.

Teyzem ile papatyanın annesi çok yakın arkadaştı. Teyzemin halama söylemesine halamında Papatyaya söylemesine şaşırmamıştım.

Kapının çalmasıyla irkildim. Dalmıştım. Ayberk kapıyı açtı. Teyzem ve eniştem içeri girdi. Teyzem direk bana sarıldı.

Ne de çok özlemişim teyzemi. Anne yarım benim. İkimiz de ağlarken eniştem koltuğa yanıma oturmuştu.
Eniştemin yanına da ayberk.

2 saat teyzemin Dubai maceralarını dinledik. Gülmekten karnım ağrımışdı. Teyzem eniştemi çok kıskanırdı. Eniştem de teyzemi çok kıskanırdı. İkisi birbirine deli gibi aşıktı.

Teyzem hafif kilo almıştı. Masadaki erikleri komple bitirmişti. Halbuki teyzem ekşi hiçbir şeyi sevmezdi.

-Anne!

-Erenim!

Eren elindeki bavulu bırakıp annesine sarıldı sonra babasına sarıldı. Seren için dönmeleri gerekmiş. Teyzem de davet için gelmişti. Davet bu akşamdı. Özel olarak elbise almamıştım. Biricik abla ve Ayberkle alış veriş yaparken aldığımız elbiseyi giyecektim. Bana kalsa gitmezdim bile ama ayberk beni özellikle davet etmişti. Gelmezsem babasının ona kızacağını söylemişdi.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin