40

612 30 2
                                    

AbdullahTeker  Yorum ve beğenisi ile kitaba destek olan okuyucum, bu bölümü sana ithaf ediyorum.

Yine hastane yine hastane. Ya benim göbeğim hastanede mi kesildi diyeceğim. Hastanede kesildi ama her zaman hastanelerde olmak zorunda mıyım?

Kaan babama bebeği söyledikten sonra kısa süreli bir şok geçirdi.
Şaka yapıyoruz sandı. İkinci aşamada şaka olmadığını anlayıp dondu. Sana saldıran şerefsizden mi dedi?

Ayberk babasına her şeyi anlatmış meğer. Taciz olayını biliyormuş kaan babam. Gökhan abi de biliyormuş. Erenden dedi sesiz bir şekilde. O an öyle bir kızarmıştı ki. Kaan babam serenin üzerine yürüdüğünde hızla serenin önüne geçtim. Çık demesine rağmen çıkmayınca kolumdan tuttu. Direnince fazla güç uyguladı. Yere düştüm. Kolum fena acıyordu. Masaya kafamı çarptığım için saniyeler içinde gözlerim kapandı. Babam beni alelacele hastaneye getirmiş. Serenin mevzusu da kaynamış bir süre.

Hastaneye geldiğimiz de hemen acile almışlar beni. Uyanınca 24 saat uyumamak dışında bir şey demediler.
Ayberk delirmişti resmen özellikle babası yüzünden düştüğümü daha doğrusu onun beni yere fırlattığını öğrenince tüm olayı anlatmak zorunda kaldım. Ayberk serene hamile olduğu için kızmayan tek kişiydi. Erenin istemediğini, aldırtmak istediğini, sereninde yalan söylediğini anlattığımda delirdi. Erene gitmemesi için zor durdurdum.

Kaan babama da çok kızgındı çünkü serene yaptığını öğrenmişti gökhan abiden. Kaan babamın asla ama asla böyle tepki vereceği aklımın ucundan geçmezdi. Az kalsın kızını öldürecekti.  Sonradan öğrendiğime göre gökhan abi evlilik dışı doğmuş. Yani aynı şeyi geçmişte kendi yapmış. Kaan babam hastaneye geldiğimizde serenin bebeğini zorla aldırtmak istemiş. Kadın doğum uzmanı anne rızası olmadan asla olmaz deyince kovmak ile tehdit etmiş. Gökhan abiyi tanıyan doktor hemen onu aramış ve gelmesini istemiş. Babasına resti çekmiş gökhan abi.

Kaan baba, sereni evlatlıktan reddetmiş.  Gökhan abi ise 'sereni bir hatasıyla silemezsin. O senin kızın' diyerek ne kadar dil döktüyse de dinletememiş babasına kendini. Bir kaç adam tutarak kızını dövtürtmek istemiş. Gökhan abi müdahale etmese bebek dedesi tarafından öldürülecekmiş. 'Eğer serenin bebeğine zarar verirsen, gökhan diye bir oğlun olmaz.' diyerek rest çekmiş gökhan abi. Kaan baba da sonunda torununa zarar vermeyi durdurmuş.

Gökhan abi serene ne kadar kızgın olsa da korumuş kardeşini. Benim gibi olay kötü de bitmemiş. Keşke en başında ona gitseydik. Ben Kaan babanın gözünün bu kadar döneceğini hiç düşünmedim. Benim kafamı yarnasaydı, resmen öldürecekti sereni.

Tamam, serenin yaptığı hata çok büyük ama ne olursa olsun o senin kızın değil mi? Kızını evlilik dışı hamile kaldı diye öldürmek. Bebeği rızası olmadan aldırmak ne demek? Hem de yıllar önce sen aynı şeyi yapmışken.

-Kardelen düşünme artık her şey düzeldi bak. Gökhan abim sereni Almanya'ya gönderiyor. Kendi de gidecek belki. Ne olursa olsun biz kardeşimizi ortada bırakmayız. O eren de zor görür bebeğini piç. Seren bunu nasıl yapar aklım almıyor.

-Serenin fazla aşık olmaktan başka suçu yok aslında.

-Nasıl yani kendi rızasıyla olmamış mı?! Eren, kardeşime...

-Seren alkollüymüş. Birlikte olduktan sonra doğum kontrol hapı kullanmasını istemiş eren. Seren de bir daha olmaz zaten diye kullanmamış.

-Yine alkollüyken birlikte olmuşlar deme!

-Evet.

-Sarhoşluğunu kullanmış bildiğin. Şerefsiz. Ereni boğmamak için kendimi zor tutuyorum.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin