-O kadının yanına gitmeni istemiyorum.
-Ben de onun meymenetsiz yüzünü görmeye çok meraklı değilim ama buluşup hareketlerini gözlemlemem lazım.
Doktor ile uzun konuşmamızdan sonra fizik tedavi için yarın yatmaya kararlaştırdık. 2 hafta hastanede tedavi görecektim. İlaçlarım değişmişti.
Eren zaten evde olmadığımı bile anlamayacaktı. 3 haftalık bir tatil planı yapmışlar. İstanbul da bile olmayacaktı. Ölü denize gideceklermiş.
Eren bana bunları söylemeye tennezül dahi etmemişti. Hepsini ayberkden öğrenmiştim. Yarın sabah yola çıkcaklarmış.
Eray abim aramış onlara gelmediğim için bir ton laf söylemişti. Ben de fırsat bu fırsat diyerek. Bu akşam onlara gitmeyi kabul etmiştim.
Ayberk ise gitmemi istemiyordu. Her halde Eray abinin yanında bana zarar veremezdi. Yani inşallah veremezdi.
Ayberk tam gidecekken durdurdum.-AYBERK!
Efendim dedi şaşkınlıkla sesim biraz yüksek çıkmış olabilir. Yanaklarımın yanmaya başladığını hissediyordum.
Çantamdaki hediye paketini alıp ona uzattım. Pakete şaşkınlıkla bakıp açtı.
-Bu kolye çok güzel. Teşekkür ederim.
-Beğenmene sevindim.
Parfümü eline alıp bana baktı. Ciddi bir şekilde konuştu.
-Ben kötü mü kokuyorum?
Oha ben hiç böyle düşünmedim. O anlama geleceğini. Yanaklarımdaki ısı arttı. Ben niye bu kadar çabuk kızarıyorum ya?
-Yok valla sen çok güzel kokuyorsun. Ben onu için şey etmedim. Yani benim çok sevdiğim koku sende... Tamam ya ver. Hiç vermedim say.
Ah papatya ah! Hepsi senin yüzünden. Ne diye parfüm al dersin. Bak yanlış anladı. Hızla kutuyu elinden çektim. O da geri aldı elimden.
-Şaka yaptım. Hemen kızardın. Teşekkür ederim. Benim de parfüme ihtiyacım vardı. Almama gerek kalmadı.
Birde hala sırıtıyor. Elimle göğsüne vurmaya başladım. İkimizde yatağımda oturuyorduk. Aslında hazırlanmam lazımdı. Eray abi her an gelebilirdi.
-Ayberk giderken ne giysem acaba?
-Ben seçeyim mi?
-Seç.
Kalkıp dolabıma baktı. Biraz karıştırdı. Siyah bir takım yapıp geldi.
-Çok karamsar olmadı mı?
-Yok bence çok güzel. Sen giyin benim çıkmam gerekiyor aile yemeğine geç kalıyorum.
Diyerek gitti. Ben de verdiklerini giydim. 25 dakika sonra eren geldi eve. Odama girdi.
-Biz yarın tatile gidiyoruz. Üç hafta yokum. Evde yapamazsan Eray abimde kal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen
ChickLitBir kazayla her şeyini kaybeden kardelenin yeni hayat hikayesi. Kardelen tüm zorluklara rağmen hayatta kalan bir çiçek. Bizim Kardelenimizde öyle hem zarif hem güçlü. Tüm zorluklara rağmen hayatta. Entirakası, kini , hırsı bol sularda dahi kendisini...