12. Bölüm

1K 44 4
                                    

Benim şansım mı var ki kazanayım . Çocuğa iki kere 6-6 çıktı. Bana bir bir. Habire taşımı yedi insafsız. Kötü çocuk.

-Ya ayberk ailenle kavga etmeni istemiyorum.

-Kaybettin kızım mızıkçılık yapma. Neyse sen onu boş ver. Bir kore dizisi buldum. İzler miyiz çok güzel.

-Aç izleyelim. Lahmacun mu söylesek? Benim canım çekti.

Ne kadar konuşsamda işe yaramayacaktı. Lahmacun söyledi. Yanına kazandibi de almış. Benim en sevdiğim tatlı.

Kore dizisi çok güzeldi. 7. Bölümünde uykumuz geldi. Ama izlemeye devam ettik.

Gecenin bir yarısı pasta söyledi. Pasta yedik. Ben pastaya gömülürken fotorafımı çekti. Ben iki dilim yemişken o geri kalanı yiyordu.

Telefonu alıp gizlice fotoğrafını çektim. Mangala oynadık. Ben bu oyunda daha iyiydim. Kazanan yenilene çikolata alacaktı.

7 çikolatam oldu. Aslında 10 çikolataydı 3 kere o kazanınca 3 ünü sildim. Yan büfe sabaha kadar açıkmış gitti aldı hemen. Yanında cips ve gazoz almıştı. Bir poşet abur cubur almıştı. Kendine bira aldığını görünce sinirle elinden aldım.

-Alkol yasak sana!

-Kardelen bir şişe içiceğim fazla değil ki.

-Saçmalama ayberk!

Elimden almaya çalışırken sinirle yere attım kırıldı. Alkol benim en sinir kaptığım şeydi. Ne içerdim ne içirirdim.

Eskiden sırf bu yüzden. Arkadaşlığımızı kesenler oldu. Ama umrumda değildi. Nefret ediyorum ne yapayım. Ayberk yeri sabırla temizledi. Ve sakin bir şekilde yanıma oturdu.

-Kızdın mı?

-Senden önemli değil.

Diziye devam ettik. En son hatırladığım ayberkin beni kendine çekmesi.

-Tahmin etmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Tahmin etmiştim.

-Ayberk.

-Kardelen.

-Oğlum !

Sesler bana çok uzaktan geliyordu. Boynum tutulmuştu. Neredeydim ben? En son ayberk ile film izliyorduk.

-Ayberk!

Bu ses kimindi? Birisi kolumu dürtüyor ama uyanamıyordum. Kafamı yastığa daha fazla gömdüm. Ben hiçbir zaman bu kadar sert yastıkda yatmamıştım.

-Bunlar böyle uyanmayacak ismail su getir.

İsmail mi? Doktor. Ben hızla gözlerimi açarken resmen ayberkin kucağında olduğunu farkettim.

Ben doğrulurken doktor elinde bir sürahi suyla geldi. Benim uyandığımı farkedince benim koltukta oturmama yardım etti.

Ayberk ise hala uyuyordu. Doktor sürahideki suyu üzerine dökecekken engelledim. İnsan hiç böyle uyandırılır mı? Koltuk da oturan adamı gördüğüm de şok oldum.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin