-Hoşgeldin Tuana
-İyiki geldin Tuana.
-Ne çok özledik be Tuana.
-Hoşgeldin yen-tuana
-Tuanna ya ne güldürdün bizi.
-Ayberkle de çok yakışıyordunuz siz.
Herkes çiçeğe baktı. Ayberkle yakışmak? Bu yeni gelen kız. Daha doğrusu bir yıl önce Amerika'ya giden 'en sevilen' kızın ayberkle alakası ne ola ki?
Çiçek bana bakıp sonra tekrar tuanaya döndü. Ayberkin koluna bildiğin yapışmıştı kız. Sen ne alaka yani? Tamam biz sevgililik oyunu oynamayabiliriz ama daha kimseye bir şey demedik. Sevgilisi olan çocuğa yavşıyor.
-Ay sürpriz yapacaktım ama dayanamayacağım. Patlatıyorum bombayı. Amerika'dan kesin dönüş yaptım. Annem burada biriyle evlendi. Buraya taşınıyoruz.
İyi bok yiyorsunuz. Ne güzel Amerika orada var buraya geliyor. Git bir daha gelme. Çiçek tuanaya sarmaşık gibi yapıştı. Seren samimi olsa da çiçek kadar abartmamıştı. Banu başta çok iyi karşılasa da sonradan soğuk davranmıştı. Neden olduğunu anlayamamıştım. Erkeklerden demir dışında konuşan olmamıştı. Pardon ya ayberki unuttum. Kız ağzına düşüyor iki yana kaymıyor. Demek ki o da bir şeyler istiyor. Gıcık!
-Berkişim
O ne be öyle? Ş yi uzatıyor. Oduncu küreğiyle vur ağzına düzelsin. Oduncu küreği de kesmez bunun kemçük ağzını ama neyse.
-Efendim tuanam
'm' ne? 'm' sahiplik eki ne ? 'm' sahiplenmesi ne? Asıl oduncu küreğiyle ayberkin ağzına yapıştırmak lazım.
-Küçük kardeşim seni çok seviyor biliyorsun. 15- 20 dakika yanına uğrar mısın? Deli etti beni sabahtan beri. Berk abi de Berk abi diye. 5 dakikanı bile ayırsan olur yani.
-Yarın bir uğrarırım.
-Bugün bir uğrasan. Evden salmıyordu beni. Ben berk abini alayım da geleyim dedim. Eve gidince sen olmazsan yanımda kıyameti koparır. Biliyorsun hasta. Taktı mı takıyor. Kıramıyoruz da ne dese yapmaya çalışıyoruz.
-Tamam biz hastaneye gidecektik zaten kardelenle giderken uğrarım.
-Ben kalkıyorum şimdi birlikte gidelim. Sen hastaneye geçersin. Kardelen de direk hastaneye gider.
-Tamam öyle de olur. Kardelen sen hazırsan birlikte çıkalım.
Kız bildiğin beni istemiyor. Direk hastaneye geçsin diyor. Biz birlikte çıkalım? Yok efendim çıkmıyorum!
-Tuana gitsin biz hazırlanınca çıkarız. Sen bir 5 dakika uğrarsın. Ben arabada beklerim seni. Bir kaç eşyamı hazırlamam lazım.
-Şimdi gitti mi 5 dakika olmaz ki. Çocuğun hevesi kursağında kalır. Tuana ile ayberk gitsin. Kardelende hazırlanıp gider. Hastane de tam buluşurlar böylece.
-Sen karışma çiçek.
Banu çiçeği kolundan dürterek uyardı. Ben öyle yapmasını bilmiyorum çiçek. Burada tek akıllı sensin zaten çiçek. Ayberkin öyle yapalım demesiyle tek kaşımı kaldırarak ona baktım.
Ben tek kaşımı kaldıramayan insan, sinriden tek kaşımı kaldırıyordum. Sen o fizik tedaviye yetişme ben seni ne yapıyorum? Bak gör.
-Tamam canım sen fizik tedaviye yetişirsin.
Banu 'cimcimeyi bende özledim. Bir göreyim' diye kalktı. Herkes bir anda ayaklandı. Neyse tek gitmesinden iyidir.
Ben zaten hazırdım. Onların peşinden bende çıktım. Şoför sağolsun her şeye yardım ediyordu. Doktor beni hastane kapısında karşıladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen
ChickLitBir kazayla her şeyini kaybeden kardelenin yeni hayat hikayesi. Kardelen tüm zorluklara rağmen hayatta kalan bir çiçek. Bizim Kardelenimizde öyle hem zarif hem güçlü. Tüm zorluklara rağmen hayatta. Entirakası, kini , hırsı bol sularda dahi kendisini...