-Hasta ziyaretinin kısası makbuldür.
Herkes ayberke baktı. Geldiklerinden beri hiç konuşmayan Ayberk konuşmuştu sonunda. Film izlerken filmin ortasında eren, seren, banu, ayça, çiçek, furkan,demir, serkan ve eray abi gelmişti.
Eray abi de ayberk gibi hiç konuşmamıştı. Bakışları sertti. Ayberk ile eren arasında gerilim vardı.
Bir diğer farkettiğim şey ise ayça bana karşı melek kesilmişti. Yok çikolata almalar. Canım cicim konuşmalar. Çiçeği yanıma gelmek için ittiğinde sinir kat sayım yükselmişti. Ama benim bir şey dememe kalmadan banu lafı geçirmişti.
Çiçek ve eren yanımda oturuyordu. Ayberk ayakta çiçeğin yanında duruyordu. Eray abi gergin ortamı daha da gererek konuştu.
-Sana mı soracağım kuzenimin yanında kalma süremi?
-Eray abi, ayberk beni düşünüyor. Doktor dinlenmemi söyledi. İçtiğim ilaçların yan etkisi olarak vücudum çöküyormuş. Bol uykuya ihtiyacım var. Bir de hastaneler de yoruldum.
-Sen öyle diyorsan güzelim tamam. Hadi gençler salona inelim. Karçiçeğim dinlensin. Ayberk sen de aşağı geliyorsun! Dinlensin diyen sensin.
Tam ayberk konuşacakken ben eline uzanarak tuttum. Birbirimize bakış attık. Eray abinin, ayberkle alıp veremediği neydi daha anlayamamıştım ama ayberki ona ezdirmezdim. Odada ki herkes çıktı. Sadece üçümüz kaldık.
-abi, sevgilim yanımda olunca ben daha iyiyim.
-Sen neyin ne olduğunun farkında değilsin bu aralar.
-Efendim? Anlayamadım?
-Diyorum ki, senin piskoloğun benim! Senin ne düşündüğünü neyi düşünemediğini bilirim. Şuanda da sağlıklı düşünemiyorsun. Bu çocukla evlenme kararına kadar hepsi yanlış kararlar.
-Ben birini sevemez miyim abi?
-Bu sevgi değil! Bu dangalak sana yardım ediyor diye ona kendini mahçup,borçlu hissediyorsun. Buna da aşk diyorsun. Ayberk de acıma duygusuna ve annesine benzettiği için bu duyguya aşk diyo -
-Elimi tutunca kalbimin hızlanması mı mahcubiyet abi? Veya gözlerine bakınca buramın hareketlenmesi mi? Yanında birini görünce çıldırmak mı mahcubiyet? Yoksa daha iki dakika ayrı kalınca kokusunu dahi özlemek mi? Gülünce gülmek mi mahcubiyet yoksa gözlerinde kaybolmak mı? Hayaller kurmak mı mesela mahcubiyet? Onunla çocukların nasıl olurdu hayal etmek mi? Her an kalbinin ve beyninin ona ait olması mı mahcubiyet? Ben kendimi ona borçlu hissediyorum haklısın. O beni benden çok seviyor. Benim onu kendimden çok sevdiğim, değer verdiğim gibi. Ben ona mecburum,ben ona mecnunum, ben ona hayranım. Her gün diyorum ki bu kalp daha fazla sevemez. Beni şaşırtıp daha çok seviyor. Diyorum ki daha fazlası imkansız. Daha fazlası oluyor. Ben ona deliler gibi mahcubum eğer mahcupluk buysa.
Eray abi hiçbir şey demedi. Bastı gitti. Ayberk elimi tutarak yanıma yattı.
-Sen...
-Annem babama bunları hissettiğini söylemişti. İnandırıcı mıydım?
-Ben bile inandım. Sen oyuncu olmayı düşünsene?
-10 sene tıp bittikten sonra hobi olarak eğitim alabilirim ancak.
-Sen doktor ol zamanın kalırsa düşünürsün.
Ayberk dolaptan mesaj yağını ve özel aldığımız jeli çıkarttı. Dolaptan bana şort verdi. Arkasını döndü. Sandalyede kendim giyinebiliyordum.
Ama yatakta bu olmuyordu. Üzerimde ki tulumu çıkartmaya uğraştım ama nafile üzerini çıkartmışdım sporcu atleti vardı üstümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen
Literatura FemininaBir kazayla her şeyini kaybeden kardelenin yeni hayat hikayesi. Kardelen tüm zorluklara rağmen hayatta kalan bir çiçek. Bizim Kardelenimizde öyle hem zarif hem güçlü. Tüm zorluklara rağmen hayatta. Entirakası, kini , hırsı bol sularda dahi kendisini...