37. bölüm

591 30 6
                                    

caramellikek Bu bölümü sana ithaf ediyorum. Bundan sonraki bölümü de ilk yorum yazana ithaf edeceğim 😊

Eren ve seren gelmemişti. Ekibin geri kalanı buradaydı. Kerim ve beren yan yana otururken nero yatakta yanıma oturmuştu. Tuana da gelmişti. Sanki bir samimiyetimiz var habire geliyor.

-Oda çok kalabalık lütfen bazılarınız dışarda beklesin.

-Bizim işimiz var zaten biz kalkalım.

Hemşirenin uyarısıyla. Banu,çiçek, Furkan ve demir ayaklandı. Tuana hala duruyordu. Banu onu da kaldırdı. Serkanın yanında Ayberk oturuyordu. Kerim ve beren yan yana oturuyordu.

-Hastaneden ne zaman çıkacaksın?

-Belli değil fiziki tedavim sürüyor. Siz ne yapıyorsunuz asıl? Nereyi kazandınız ne yaptınız?

-Nero ile ikimiz aynı eve çıktık. Ben bu sene sınava girdim. Nero, hanedan da olduğu için bende hanedana gidicem bu sene. Sen ne yaptın okul işini?

-Ben de hanedana yazıldım. Tıp okumak istiyorum.

-Kerimde bu sene hanedan tıpa gidecek. Beni biliyorsun hayalim hep mimar olmaktı. Mimarlık okuyacağım. Neronun bölümü ne biliyor musun?

-Ne ?

-Psikoloji.

İster istemez kahkaha attım. Nero alttan etimi cimdirdi. Nero görüp görebileceğim en manyak kızdı. Bir keresinde annesine yavşayan bakkalı kapattırdı. Adam iki yıl tedavi gördü yaşadıklarını unutmak için.

-Kardelen sen berenin kimle çıktığını söyleyeyim mi?

-Kimle?

-Baran yaman!

-Baran yamanla ?

-Evet.

-Yaman olan baranla?

-Eveet

-Baran ile beren?

Baran bizim okulun manyağıydı. Hani her okulda olur ya, badboy tipler. Baran da öyleydi. Nefret ederdim ya çocuktan. Tüm kızlara takılırdı. Okuldaki çoğu kızla öyle yada böyle çıkmış veya yatmıştı. Sadece iki kesim vardı onunla çıkmayan. Yeni gelen çömezler ve bazı öğrenciler. O bazı öğrencilerin içinde ben ve nero da vardı. Benimle çok uğraşmış ama başaramamıştı. Neroya zaten hiçbir erkek yaklaşamazdı. Şu güne kadar ne bir sevdiği ne bir sevgilisi oldu. Benim olmadığım iki yılda da hiç değişmedi demişti beren.

-Baran çok değişti.

-Onun her yeri değişse ne olur? Çocuk seni 2 kez aldattı.

-Sırf benim için bir sene sınıfta kaldı neriman!

-Aynı bölümde bile olmayacaksınız. Ne alaka sınıfta kalması?

-Aynı okul demedin Nero?

-Hanedan tıpta.

-O nasıl tıp kazandı ya? Şaka yapıyorsunuz dimi?

-Maalesef şaka değil. İnşallah aynı sınıfta olmayız.

-Kerem, baran eskisi gibi değil. Çok değişti. Bir doğru dürüst konuşsan anlarsın.

-En son konuşmasında kafası yarılıyordu.

-Kıskandı beni.

-Yan komşunuz olduğum için mi?

-Beni nerimandan bile kıskanıyor.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin