Erenin telefonunu kapattığımdan beri ağlıyordum. Erenin neden böyle davrandığını anlayamıyorum. Sadece yanıma gelmesini istemiştim.
Bana neden bağırmıştı ki?
Ben ondan ilk defa yardım istemiştim. Daha doğrusu yardım istemeye çalışmıştım. Ne onu anlayabiliyordum ne arkadaşlarını.
Ama anladığım bir şey varsa eren artık benim için hiçbir şey olduğuydu.Ölsem de ondan yardım istemeyecektim. Benim için bitmişti. Herkesi uzaklaştırırken yanımdan ne kadar haklı olduğumu gördüm. İyiki bilmiyordu.
Hiçbir zaman yürüme engelli olduğumu öğrenmedi. Söylemek istememiştim. Onunda bana acımasını istemiyordum. Cenazeye gelmişlerdi. Ben cenaze sırasında komadaydım.
İki ay komada kaldım. Uyanınca mucize dediler. Yaşaman bir mucize. Onlarca ameliyat geçirdim. Estetik olmak zorunda kaldım.
Ameliyat dan sonra bir daha yürüyemeyeceğimi söylediler. Fiziki tedavi çok gördüm. Ama hiçbir işe yaramadı. Her başarısız olduğumda umudum tükendi. Bir ay ilaç kullandıktan sonra tedaviye tekrar alacaklar. Benim ise ne umudum var ne yaşama isteğim.
Eray abiyi aramıştım. Ama o da açmamıştı.
-İyi misin ?
Kapıdan gelen sesle kapıya döndüm.
Uzun saçlı , kirli sakallı, sportif giyinmiş bir adam bana bakıyordu.-Yardım eder misin?
O kadar utanarak söylemiştim ki sesim çıkmamıştı. Bunu yaklaşık 3 saattir aralıklı olarak ağlamamdan da kaynaklanıyordu.
Hızla yanıma geldi kollarımdan tuttu. Kollarından güç alarak kalkmaya çalıştım. Ama başaramadım. Yere yığıldım. Şidetli bir şekilde ağlamaya başladım.
Bir anda havalandım. Kollarımı düşmemek için adamın boynuna dolladım. Banyoya gittik.
Sandalyeyi görünce dondu. Sonra bana bakıp beni sandalyeye oturttu.
Ayaklarımı ellerimle düzelttim.Ama ayak yerini bir türlü düzeltemiyordum . Adam eğilip düzeltti. Cebinden peçete çıkarttı. Bana uzattı. Burnumu sildim. Yanımdaki çöpe attım.
Musluğa yaklaştım. Zorlansamda açabildim. Elimle yüzümü sildim.
Musluğu kapatmaya çalışıcakken adam benden hızlı davrandı.Tekerlekli sandalyenin başına geçip. Beni hem banyodan çıkardı hem odamdan. Balkona çıktığımızda soğuk hava yüzüme çarptı.
Kendimi daha iyi hissediyordum. Telefon çaldı. Onun telefonuydu.
-Efendim
-Erenin evindeyim.
-Evet karşılaştım.
-Ne demiş?
- Kız mı demiş?
- Tamam.
Telefonu kapatığında bana bakarak güldü. Yanıma oturdu.
-Sen bugün ayça ile konuştun mu?
Ayça kimdi? Bu adam kimdi? Ona anlamayarak bakınca
-Erenin telefonundan bir kızla konuştun mu?
-Evet
-Ne konuştun?
-istersen dinlettiriyim.
-Nasıl yani?
-Benim telefonum ,konuşulan konuşmaları kaydediyor.
Doktor arayıp bilgilendiriyordu. Ben de unutkan biri olduğum için hep unutuyorum. Teyzem de telefonumu böyle ayarladı. Al bak bunlar ses kayıtları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen
ChickLitBir kazayla her şeyini kaybeden kardelenin yeni hayat hikayesi. Kardelen tüm zorluklara rağmen hayatta kalan bir çiçek. Bizim Kardelenimizde öyle hem zarif hem güçlü. Tüm zorluklara rağmen hayatta. Entirakası, kini , hırsı bol sularda dahi kendisini...