27. BÖLÜM

716 32 9
                                    

Gözlerimi açtığımda ayberkin kucağındaydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözlerimi açtığımda ayberkin kucağındaydım. Başımın altına yastık koymuştu. Yavaşça kucağında doğruldum. Yastık sırtıma geliyordu artık. Ellerimle bacaklarımı düzelttim.

Banu Furkan'ın kucağına ayaklarını uzatmıştı kendisi cama yaslanmıştı. Demir en arkaya uzanarak yatmıştı.

Çiçek ikili koltukta arkasında yastık bir ayağı öndeki koltuğuğun boşluğunda tuhaf bir pozisyonda uyuyordu.

Seren Ayça ile tekli koltukta oturuyorlardı. Eren ön koltukda uzanmış yattıyordu. Herkes yavaş yavaş uyanmaya başladı.

-Bende sevgili yapıcam bu ne ya banuyla, kardelenin rahatlığa bak.

Ayberk gülerek alnımı öptü. Furkan ayağa kalkıp gerindi. Demir bir susun diye bağırdı. Çiçek bize sataşıp durdu.

-İyi misin güzelim?

-İyiyim, asıl sen iyi misin? Koltuğa geçiyim mi?

-Ben halimden şikayetçi değilim.

Arabanın durması ile etrafıma baktım, galiba gelmiştik. Herkes teker teker indi. Erkekler eşyaları odalara  taşıdılar.

Ayberk ile biz alt kata geçtik. Yanımızdaki odaya çiçek geçti. Diğerleri yukarı çıktı. Ayberk beni yatağa oturttu. Ben eşyaları bavuldan çıkartıp ona veriyordum o yerleştiriyordu. Üstüm araba kokmuştu. Dünün yorgunluğu da vardı. Banyo olmak istiyordum.

-Ayberk ben banyo yapmak istiyorum.

-İç çamaşırların ile yıkanmana yardım ederim sonra küveti doldurur ben çıkarım. Sonra çarşafla sararım seni. Üzerine giymene yardımcı olurum? Önce banyo mu yapalım eşyalarımızı mı düzenleyelim?

-Önce eşyalarımızı düzenleyelim. Sonra bacak jelini sürer banyo yaparım.

-Tamam.

Birlikte kıyafetlerimizi ayarladık. Teyzem aklıma gelince kalbim daraldı. İyi ki, iyi ki en başında doktoru dinleyip teyzeme hiçbir şey anlatmamışım. Ayberk bacaklarıma mesaj yaparken ben ayberki inceliyordum.

3 gün boyunca tüm hanedan ailesi yanımda olmuştu. Seren hariç. Eren de her an yanımdaydı. Ayberk in kuzenleri ile içli dışlı olmuştuk. Zaten yaşları benden büyüktü. Doktor olma hayalimi bahsettiğim de hepsi beni destekledi. Seçimlerimi yapmıştım. İlk sıraya ayberklerin okulunu yazmıştım. Ne kadar devlette okumak istesem de arkadaşlarım ile okumak daha ağır bastığı için hanedan üniversitesini seçmiştim. Zaten babam şimdiden beni hanedan hastanelerinden birinde işe almıştı.

Kader sereni teyzeme kabul ettirdiği için kaderin yancısı gibi bir şey olmuştu. Kader hem teyzemi hem sereni yanına çekmişti. Eren ise 3 günde sürpriz ve hediye sayılarını bitirmiş. İstek sayısını 43 yapmıştı. Kulaklık, kar küreleri, elbise, Neredeyse 3 metre sitiletto , kitaplar almıştı. Bana 9 ders oryantal dans eğitimi ve 12 ders zumba ders bileti almıştı. Küçük bir müzik aleti olan kalimba da almıştı. Sesi çok güzeldi kalimbanın.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin