23.Bölum

774 29 3
                                    

-Seninle gerçekten birlikte olsa, seni bırakıp eski sevgilisi ile dün gece buluşur muydu?

Diyerek elinde ki ayberkin daha önce çekildiği belli olan vidyoyu gösterdi.
Bu videonun gerçek olmadığı çok belliydi. Bu kızın benimle alıp veremediği ne?

Birincisi dün gece ayberk bizimleydi. Gece dağ evindeydik ne zaman kızın yanına gidip bizim yanımıza geri gelecekti.

İkincisi ayberkin şuan sadece dudağı patlaktı. Vidyoda ise hem dudağı hem kaşı patlaktı.

-Ayberk! Ayberk!

Ben anında ayberki çağırdım. Hadi kızım göreyim seni. Şuanda sevgili olsanız nasıl davranırdın onu düşün ve öyle davran .

-İyi misin kartanem? Bir şey mi oldu?

-Oldu ayberk oldu. Senin bu kardeşin kafayı yemiş. İzle şu videoyu. Güya sen gece, eski sevgilinin yanına gitmişsin.

Ayberk videoyu izlediğin de gerçekten sinirlendi. Geçen senenin videosunu dün gece diye yedirecek bize.

-Seren bu ne ? Ne yapmaya çalışıyorsun sen!

-Ayberk, seren hanım inanmıyormuş bizim sevgili olduğumuza. Sen annen için benimle sevgiliymişsin!

-Sakin ol güzelim.

-Ne sakin olacağım ya! Geldiğim günden beri bir gıcıklık. Kendi sevgilisine güvenmiyor. Gelip benden alıyor hıncını. Ben sabır taşı değilim, yeter bıktım!

Seren korkuyla ikizine bakıyordu. Eren, ayberkten önce davranarak sereni dışarı çıkardı. Herkes de peşinden çıktı.

Ayberk ile birbirimize bakıp sırıttık.
Sessiz bir şekilde konuştu.

-Bence şuna iyi bir ders verelim.

-Aynen ayberk, valla çok sinirlendim. Normal de çok sakin bir insanım halbuki.

-Bu aralar sen de bir sinir var.

Malum günümdeyim de ondan. Bir şey demedim. Birlikte biz de peşlerinden çıktık.

-Özür dilerim kardelen.

-Ben sana aynısını yapsam. Erenin eski sevgilisi ile öp- neyse öyle bir videosunu izletsem nasıl hissedersin? Neden biz sevgililik oyunu oynayalım ki? Senin annen için evlenecek insan mıyız biz. Kusura bakma ama ne ben ne ayberk o kadın için kıllımızı dahi kıbırtatmayız. Gidicez sevgili oyunu oynayacağız sonra ayberk bana yalandan yüzlerce kişinin içinde evlenme teklifi edecek(!) Bir de biz bunu üvey annen için yapacağız. Senin hayal dünyan ne kadar geniş öyle.

-Evlenme teklifi mi? Ne alaka şimdi?

-Hani ikizinin hastanenin yıldönümün de yaptığı evlilik teklifi?

Bir dakika ya, kimse bilmiyor mu? Herkesin şaşkınlığına bakılırsa, kimse bilmiyor. Haber de mi yapılmadı? Nasıl ya? Ayberk bana bakarak konuştu.

-Aşkım, babam anında yayılmaması için önlem almış. Haber yapılmadı. Seren de ayçada kalıyor kaç gündür. Ev de olmadığı için konuşulanları da duymadı yani. Sadece serkan biliyordu. Ben dün anlatacaktım ama işte bir türlü imkan olmadı. Teşekürler meleğim.

Serkan ve biricik abla hariç hepsi şaşkındı. Kimseden çıt çıkmıyordu.
İlk serkan konuştu.

-Bizim bir grup var. Ayberk açıklama yaptı. Kardelen ve ben sevgiliyiz diye. Seren de başka bir grup açtı. Sizin burcuya inat yaptığınız yönünde konuşma yaptı ve herkes de buna inandı. Buraya gelince de kimse konuşmadı. Yenge, ben kendi adıma özür dilerim. Ayıp ettik baya sana. Ben ilk tanıştığım insanlar ile iletişim de pek iyi değilimdir. Tabi sen artık ailemizden birisin. Ne kadar ben sana bir şey yapmasam da kendimi suçlu hissediyorum.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin