2. bölüm

2.1K 64 6
                                    

Teyzem çantamı hazırlıyordu. Erenin evine gidecektim bugün. Ne kadar gitmek istemesem de teyzem burada bırakmıyordu beni. Aslında 3 ay Dubai'ye gidip son bir ay dönebilirdim ama yine bir ay erende kalmam gerekecekti. Kimseye zahmet vermeye gerek yoktu.

Alışırım illa ki. Ben nelere alışdım  buna mı alışamayacağım. Sadece biraz zorlanırım. Keşke manolya burada olsaydı. Kızı doğum yaptığı için Antalya'ya gitmişti. 2 hafta sonra dönecekti  ama dün arayıp torunun 40 çıkınca geleceğini söyledi. Torunu şuan 14 günlüktü. 26 gün sonra gelecekti. Teyzem başkasını ayarlamak istese de ben istemedim. Biraz zorlanırdım ama yapabilirdim. Aklıma dank eden şey ile teyzeme baktım.

-Teyze eren biliyor mu?

-Neyi?

-Bu durumumu. Yani ben ona söylememeni istemişdim. Söyledin mi?

-Hayır söylemedim.

-Teyze yani beni böyle istemeye-

-O nasıl laf öyle. Sen eren'i hiç mi tanımadın.  O böyle bir şey için niye seni yanında istemesin.

-Belki utanır.

-Ay kardelen sinirlendiriyorsun insanı. Eren utanmaz senden. Ama kızacak bana niye söylemedin diyecek.

Teyzem gerçekten çok sinirlenmişti. Zaten bir tek sinirlenince adımı söylerdi. Eşyalarımı katlayarak bavuluma koymaya devam etti. Bende oturduğum yerden bana verdiklerini katlıyordum. Her şey hazır olduğunda yorulmuştum.

Erenin evi iki katlı müstakil bir evdi. Eniştem almıştı. Salon çok büyüktü u şeklinde koltuk vardı. Amerikan mutfaktı. Beyaz ve mavi tonlarındaydı oda. Teyzem ben gelemeden odamı hazırlamıştı.

Bir tek eşyalarım kalmıştı yerleştirilmeyen.

Teyzem eşyaları yerleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Teyzem eşyaları yerleştirdi. Benim kullanabileceğim bir şekilde. Ben de yatak da uzanıyordum.

Teyzem bir saat daha yanımda durup gitti. Bu akşam uçakları vardı. Televizyonu açıp dolaştım. Kanalları düzenledim. Disney Chanel açtım. Saçma bir dizi vardı. Eskiden ne güzel dizileri vardı. Şimdi bazılarını sevsem de eskisinin yerini tutmuyor.

İnternete bağlanmıştı televizyon. Bende Moana'yı açtım. Film çok güzeldi. Karnım acıkmıştı. Çantamda  sandviç vardı. Onu yedim. Çantamdan kitap alıp okumaya başladım.

Mandalina ve umut.

Bir edebiyat öğretmeni var. Kocası çok ilgisiz.  İşkolik bir tip. Onu aldatıyor. Ondan ayrılacak iken kocası felç kalıyor.

Konu başta sarmamıştı. İlk 200 sayfasını yapacak bir şeyim olmadığı için okudum. Ama sonrası güzeldi. Hikayeyi bitirirken zaman geçmişti.
Teyzem uçağa binerken beni aramış uçağa binene kadar konuşmuştu.  Gece yarısı olmasına rağmen eren daha gelmemişti.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin