10. bölüm

1.2K 43 2
                                    

Akşam kapı bin kere çalmıştı. Onlar yüzünden uyuyamamıştım. Çiçek gelince açmak istesemde açmadım. Ona kapıyı açarsam eren ile konuşmak zorundaydım.

Ayrıca eray abi kısmeti bırakıp geri gelmişti. Kapıyı açmam için iki saat dil dökmüştü. Açmayacağımı anlayınca o da gitmişti.

Çalan kapıyla uyandım. Eren kapıyı açmam için bir şeyler diyordu.

Bunlar gitmeyecek miydi ya. Ter içindeydim. Vücudum kasılmıştı. Zorla kalkıp tuvalete gittim. Tuvaletten sonra tüm vücudumu ıslak havlu mendille sildim.

Beyaz iç çamaşırı giydim. Dolaptan ayberk ile aldığımız daha doğrusu onun seçtiği elbiseyi aldım.

Aslında ben dizde elbise alacaktım. Ama bu daha güzel ben çok beğendim. Sana çok yakışır. Deyince kırmayıp bunu almıştım.

Altına beyaz spor ayakkabı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altına beyaz spor ayakkabı giydim. En çok zorlandığım ayakkabı giymekti.  Mini dondurucudan pizza alıp mikro dalgaya koydum.

Yanında elma suyu içtim. İlacımı unutmadan içtim. İlaç takip çizelgesine tik attım. Kapı tekrar çaldı. Of eren git artık.

-Kartanesi kapıyı açar mısın?

Ayberkin sesini duyunca gittim kapıyı açtım. Salonda kimse yoktu. Ayberk içeri girdi.

-Gittiler.

Oh be sonunda akşamdan beri susmamışlardı. Bir yandan gitmesi üzmüştü. Ben de iyice dengesiz oldum.

-Salona geçelim o zaman.

Birlikte salona geçtik. Sandalyemden kaldırıp koltuğa oturttu beni. Gazoz ve cips getirdi. Ben lays yoğurtlu yeşillikli severken o Doritos seviyordu.

-Anlat bakalım dün ne oldu? Bizimkiler bir şeyler anlattı ama anlamadım pek.

Tüm olanları ayrıntısıyla anlattım. Tepkisini bekledim.

-Beni niye aramadın?

-Çünkü tek başına yapamazsın lafı çok ağrıma gitti. Aslında ben kendime kanıtlamak istedim. Tek başına da yapabilirim. Biliyor musun tek başına eve gelince öz güvenim arttı.

-Lütfen tek başına bir yerlere gitmeyi gündüz dene. Burası istanbul çok tehlikeli. Ya kaybolsaydın.

-O zaman seni arardım.

-Tamam neyse geçti bitti. Sen nasılsın ? Bak o kadının ne kadar tehlikeli olduğunu biz biliyoruz. Amcamla akşam detaylı konuştuk. Sadece eczane işi değil bu dedi. Biz kan tahlili yapıyoruz çıkmıyor dedi.
Tehlikeye atmamak için 3 hafta başka bir hastanede tedavi göreceksin. Adını değiştireceğiz. Yani tedavi olduğun bilinmeyecek. Yine doktorun amcam olacak ama eşinin hastanesinde tedavi göreceksin. Yani yengemin yanında zaten amcam 3 hafta sonra hastaneden ayrılıyor. Yengemin yanına geçiyor. Aslında bir aya çıkaracaktık ama amcam 3 hafta normal fiziki tedavi bir ay suda tedavi görsün dedi. Suda tedavi için özel bir yere gideceğiz. Bunları sonradan detaylı bir şekilde konuşuruz.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin