6.bölüm

1.5K 55 3
                                    

-Ben mutfağa gidiyorum. Siz yemek yediniz mi?

Eniştem telefonu kapattıktan sonra eren bana teşekkür etti. Herkes bir şey sormak istiyordu. Ama konuşmuyordu.

-Biz yiyip geldik. Eren de sabah yemişti.

Seren açıklama yaparken kafamı tamam gibisinden sallayarak mutfağa gittim. Amerikan mutfaktı zaten.

Ekmeklikten ekmek aldım. Kahvaltılık sosu görünce ondan sürdüm. Küçük meyve sularından bir tane aldım.

Odama girdim. Yemeğimi yedikten hemen sonra papatya aradı.

-Efendim.

-Beni aramışsın güzelim.

-Ne yapıyorsun.

-Ya ne yapayım. Gurbet ellerde gurbetlik çekiyorum. Sen ne yapıyorsun?

-Ne yapayım erenin evindeyim.

-Ay eren de misin? Niye ? Eray abi nasıl eren de bıraktı seni?

-O da biliyor az çok. Ben o kadınla yapamam. Tabi ben ne kadar kendi başıma kalmak istesem de bırakmıyorlar.

-Kanka ben seni beş dakka sonra ariycam. Olur mu?

-Olur , olur.

Ben tepsiyi koymak için mutfağa giderken herkesin bakışı üstümdeydi.

Çiçek beni yanlarına çağırırken. Gitmek istemesem de çiçeği kırmak istemedim.

Ben ayberkin yanında dururken çiçek eski yerine geçmişti. Banu bana bakarak

-Benim canım sıkıldı. Oyun oynayalım mı?

Ben cevap vermedim. Oynamak istemiyordum. Eğer oynarlarsa iki izler odama kaçardım.

-Evet ya kardelenle soru cevap oynayalım. Hem onu tanımış oluruz. O da bizi tanımış olur.

Bunu diyen ise çiçekti. Ben kaçmayı düşünürken onlar beni oyunun merkezi yapıyorlardı.

-Yok ya zamanla tanışırız.

-Hadi ya mızıkçılık yapma. İki soru sorcaz sen de cevapliyacaksın. Cevaplamaktan korktuğun soru mu var?

Bunu diyen serendi. Seren o kadar itici konuşmuştu ki sinir olmuştum. Ne korkacaktım ki?

-Peki oynayalım.

Çiçek sevinçle konuşmaya başladı. Bu kız neşeyi nereden buluyordu. O kadar enerjikti ki insan ister istemez enerji doluyordu.

-Bak şimdi kardelen, herkes sana bir soru soracak sen cebaplayacaksın Sonra sende teker teker bize soru soracaksın. Çok eğlenceli olacak. İlk eren sana sorsun. Sonraki soran ben soruyorum diyerek soracak. Bittiğinde sende buna soruyorum şeklinde sor. Herkes sana bir soru sormak zorunda. Sen de herkese bir soru sormak zorundasın. anlaşıldı mı?

Herkes mırıltılar çıkartırken eren bana baktı.

-Ne sorsam ki? He buldum. Bana mı daha çok değer veriyorsun eray abime mi?

-eray abime.

Eren bozulmuştu. Ama çaktırmamaya çalışıyordu. Seren hemen konuştu.

-Ben soruyorum. Sevgilin var mı?

-Yok

Sonrasında demir sordu.

-Annen baban eren de kalmana bir şey demiyorlar mı?

Soru ile donmuştum. Eren demire sert bir bakış attı. Sesim sonunda çıkarken.

-Ailem 2 yıl önce kazada vefat etti.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin