-Çok kıskanıyorum yaa senden.
Dedim dalga geçerek. Bu kız tam bir salak aşıktı. Onu anlıyorum. Yani benim de sevgilimin evinde bir kız kalsa kıskanırdım.
-Şaka bir yana seren. Ben sizin için anca mutlu olurum. Abimi sevdiğin için sevinirim. Yani sen ayberkin bir sevgilisi olsa onu kıskanır mıydın ? Tabi herkes değişik olur. Huylar başkadır. Yani benle ereni sen ve ikizin gibi düşün. Sadece eren benden bir yaş daha büyük. Seni anlamıyor değilim. Anlıyorum ama boşuna kıskanıyorsun.
-Yok canımm ne kıskanıcam. Kıskanmıyorum.
Oradan çiçek atladı. Bu kız çok tatlıydı ya.
-Ne kıskanmaması be kendini yiyordun. Kabul et işte. Cansuyla kıza iftira bile attınız.
Çiçek bunu deyince ortalık karıştı. Seren kızgınlıkla baktı. Ama ben serene bu konuda kızmıyordum. Bu konuda suçlu tek kişi erendi. İnanmasaymış. Ben onu niye kıskanayım.
-Seren çiçek ne diyor? Ben senin yüzünden mi kırdım kardeşimin kalbini. Sana binlerce kez kardeşim o benim dememe rağmen-
-Eren hatalarını başkalarına yükleme. Seren ne derse desin bana. Kardelen sen bunu bunu dedin mi diye sormadın bile. Benim kalbimi seren kıramaz çünkü tanımıyorum. Sen yargısız infaz yaptın. Karşılıklı olarak birbirimizi affettik. Olay kapandı.
Seren ağlamaya başlamıştı. Eren bana pişmanlık ile bakarken. Bir şey demedim. Banu çiçeğe vuruyordu. Ne yapıyorsun diye. Furkan ve serkan serene . demir erene bakıyordu.
Ayberk ise bana gülümseyerek bakıyordu. Bende ona gülümsedim.-Evet afetmişsin çok belli. Bana tavırlısın. Beni değil ayberki seçiyorsun! Kim lan bu ? Tanımıyorsun bile. Burada senin abin var. Abin!
Sinirle odadan çıktı. Erkekler de peşinden gitti. Seren balkona çıkarken kızlarda onun peşinden gitti. Ayberk ise benim yanımda kaldı. Eren evden çekip giderken seren ve Serkan peşinden gitti. Furkanlar 10 dakka sonra çıktı. Çiçek giderken bana sarıldı ve tanıştığına memnun olduğunu söyledi. Yanaklarımı sulu sulu öperek gitti. Aynı şekilde ayberki de öptü. Ayberk yanaklarını sinirle silerken. Çiçek onun hareketine gülerek ikizinin peşinden gitti.
Evde ben ve ayberkden başka kimse kalmamıştı.
-Ben bugün arkadaşlarla gezecektim. Ektiler beni. Kız kulesine gidecektik . yer de ayırtdım... Boşa gitmesin gel beraber gidelim hem sen de biraz kafayı dinlersin. Yoksa tek başına yemek yemek zorunda kalıcam.
-Arkadaşlarınla niye gitmiyorsun ?
-Ya şimdi bizimkiler kalabalık birini getirsem diğeri alınacak. Kızlar hemen trip atacak. Seninle gitsek bir şey diyemezler. Bir şey derseler de siz yoktunuz derim. Birlikte gidelim mi?
-Tamam ben ayakkabı giyeyim, çıkalım.
-Tamam.
Odama gittim. Kapısı açıktı zaten. Dolaptan beyaz spor ayakkabıları aldım. O sırada Ayberk geldi. Elimden ayakkabıyı alıp giydirtdi. Üzerime sahte deri montumu aldım.
Çantamı da aldım. Beni kucağına alarak arabaya bindirdi. Sandalyeye bakınca nasıl katlanacağını tarif ettim. Katlayıp bagaja koydu. Araba yolculuğu sessiz geçti.
Bir gemi ile kız kullesine gittik. Çok güzeldi. Masamıza geçtik. Ayberk beni kucağında taşıyordu. Tekerlekli sandalyeyi almadı. İçeri girerken bir kaç kişi bize bakıyordu.
Ayberk sandalyeye oturmama yardım etti. Kendiside yanıma oturdu. Her çeşitten kahvaltı türü önümüzdeydi. 4 kişilik bir masada oturuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen
ChickLitBir kazayla her şeyini kaybeden kardelenin yeni hayat hikayesi. Kardelen tüm zorluklara rağmen hayatta kalan bir çiçek. Bizim Kardelenimizde öyle hem zarif hem güçlü. Tüm zorluklara rağmen hayatta. Entirakası, kini , hırsı bol sularda dahi kendisini...