14.Bölüm

931 41 8
                                    

Ne kadar uyudum bilmiyorum ama çok huzurlu uyumuştum. Gözlerimi yavaşca açtım. Kendimi çok iyi hissediyordum. Ayberk yatakta iyice yayılmış kafasını göğsüme yan koymuş uyuyordu.

Kapıya tıklayarak hemşire girdi. Hemen elimi kaldırıp sesiz ol işareti yaptım. Sessiz bir şekilde konuştu.

-Yatak onun için ayarlanmıştı. Başkasının değil yani yatabilir.

-Biliyoruz, yatak da rahat edemedi.

Ayberk sesden rahatsız olmuş olacak ki kıpırdandı. Hemen elimi saçına götürdüm. Üzerime biraz daha çıkarak kafasını gömdü.

Kadın bize gülümsedi. Koluma serum taktı. Eli çok hafifti. Serumun ayarını kontrol etti. Kapıyı kapatarak çıktı.

Elim ayberkin saçıyla oynarken düşünmeye başladım. Yengemleri , amcamı, eniştemi, teyzemi...

Aslında aklıma takılan bir soru var. Kaza gerçekten kaza mıydı? Sonuçta her şey bir kazayla başladı.

Şu tedavi bitsin karşılarına dikilip hesap soracağım.Şuan elimden bir şey gelmiyor ama  gökhan abiyle konuşup ne yapabileceğimizi, ailemi konuşabilirim.

3.5 Saat hiç uyumadım sadece düşündüm. Ne olacağını, ne yapacağımı, ayağa kalktıktan sonrasını, hayallerimi, geleceğimi, kaderden hesap sormayı. Neden demeyi. Annemin babamın bana öğrettiklerini.

Babam alkol karşıtı idi mesela. Bana içersen benim kızım değilsin annenin kızısın derdi. Bu aramızda bir espiriydi. İşin ciddi tarafı gerçekten istemezdi. Hatta bir bayram, eniştem bize gelmişti. Eren , eray abi, ben dışarı çıkmıştık. Eren bara gitmek istemişti. Ben istememiştim. Erenin zoruyla gittim. Ama hiç içmedim. Üzerime kokusu sinmişti. Eve gidince babam içtim zannetdi. Sordu içmedim dedim. Eren de mallığına şaka amaçlı içti dedi. Yüzüme öyle bir tokat yedim ki. Sol yanağım hatırlayınca hala sızlar.

Yüzüme değil kalbime inmişti o tokat. Eren sonradan içmedi demişti ama çok geçti. Ben babama kızgındım. Tokat için değil bana inanmadığı için.

Sonra babam geldi. Özür diledi. İlk defa benden özür dilemişti. Bana hikayesini anlattı. Babamın babası yani dedem alkolikmiş. Babamın gözleri önünde annesini öldürmüş.
Hapse girmiş dedem. Dedemin arkadaşının yanında büyümüş babam ve amcam. Dedem hapisten çıkınca başka biriyle evlenmiş halam olmuş. Babam annem ile evlenirken bekarlığa veda partisinde arkadaşların zoruyla içki içmiş. Alışık olmadığı için sarhoş olmuş. Annem gelmese annemi aldatıyormuş. 2 yıl evlilikleri sırf bu yüzden ertelenmiş. Babam çok pişman olmuş. Bir daha içkinin i'sini ağzına sürmemiş. Yemin etmiş çocuğum olursa ona da asla içirmiyeceğim demiş .

6. Hissimi düşündüm. çok tuhaftı gerçekten. Benimkisi ise çok üsteydi. Bir yandan çok kötü bir şeydi. O günde olacak kötü olayı hissediyor ve tüm gün diken üstünde duruyordum. Olunca rahatlama oluyordu. Biri bir şey saklayınca hissediyorsun. Bu bazen şaşabiliyordu.

Mesela manolya da değişik şeyler sezerdim ama o çok iyi biriydi. En kötü zamanlarımda yanımdaydı.

İçeri doktor girdi. Aynı hemşireye yaptığım gibi sesiz ol işareti yaptım. Biricik abla da peşinden geldi. Doktor hemşire gibi dinlemedi beni tabiki.

-Ayberk kalk! Yan yatağa geç. Ayberk! Oğlum boşuna mı koydum ben o yatağı. Ayberk! Uyansana oğlum.

Doktor sürahiye yönelirken ben istemsizce ayberkin başına sarıldım. İnsan evladı öyle uyandırılmaz ya! Şaşalak olacak çocuk. Bardağa su doldurdu ayberke dökecekken konuştum.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin