30. bölüm

702 31 1
                                    

-Oh oh gitti yâr

Ne de güzel oldu yâr
Oğlu da bana kaldı yâr

Oh oh gitti yâr
Ne de güzel oldu yâr
Oğlu da bana kaldı yâr

-İsmail amcam duyacak yenge.

-oho o işe gitti bile. Bir haftadır taşıma işidir bilmem nedir, derken çok bile kaldı evde.

Yeni eve yerleşmiştik. Nurhan dede ve Hayriye nine yaylaya taşındılar. Bu duruma en çok sevinen kaynanasından kurtulan biricik abla, en çok üzülen ise yayla hayatını istemeyen hayriye nine olmuştu.

Kaan babam Hayriye nine gidince sinirli görünmeyi bırakmıştı. Daha fazla işine yoğunlaşmıştı. Biricik abla ve doktor iki evin sorumluluğunu da aldı. Zaten evler yanyanaydı.

Biricik ablanın keyfine diyecek yoktu. Biricik abla ve doktor aynı bölümden mezunlardı. Gidecek olan doktorun da gitmemesi kalması üzerine biricik abla sadece devamlı hastalarına bakacakdı. Salı ve çarşamba günü 4-5 saatlik hastaneye gidecekti sadece.

Evdeki hizmetliler Kaan babamın evine gelmişti. Aslı ablalar okula yakın bir ev tutup oraya yerleştiler. Küçük evleri çok tatlıydı. Evine hizmetçi almadı. Sadece taşınırken çağırmıştı ve haftada bir kere kendine yardımcı çağıracaktı. Bülent eniştenin babası evi alıp oğluna hediye edince Kaan babamda evdeki tüm eşyaları ve araba hediye etti. Üstelik arabanın vergileri muayeneleri için bir yerle anlaştı hepsini kendi ödeyecekti. Torununa da küçük pembe araba hediye etmişti. Sitenin içindeki güvenli çocuk oynama alanında sürüyordu.

Aslı ablalar taşınınca halalar da biz de ortak bir eve çıkalım dediler. Kaan babam aynı sitede olmak şartıyla kabul etti.

Biricik ablanın çocukları da ayrı eve çıkmak istedi ama biricik abla izin vermedi.

Yani biricik ablanın evinde altı kişi vardı. Evlerinde iki hizmetli vardı onlarda gece kalmıyor gidiyorlardı.

Bizim evde 6 kişiydi yatılı bir hizmetli günlük 3 hizmetli vardı. Ev 6 kişiye büyük olsa da Kaan babam başka ev bulmak istemediği için bu eve taşındık.

Papatyanın oturduğu evi teyzemler kiralamak istediler. Papatya verdiği paranın iki katını alarak sözleşmeyi iptal etti. Evi kaderlere sattı. Evin zaten çok eksiği vardı. Papatya bazı eşyaları stokcuya sattı. Bazı eşyaları ise kendine aldı. Kaan babam papatyaya burada kalmayı teklif etti. Halamla da Kaan babam zaten tanıştı. Halamın içi daha rahat edecekti. Papatya başta bir kabul etmese de sonradan kabul etti. Odalarımız yanyanaydı.

Biricik abla akşama kadar şarkılar söyledi. Neşesine diyecek yoktu. Akşam burada yemek yiyecektik. Halam papatyanın ağzına sarma verdi.

-Senin anan yapamaz böyle şeyler ye de vitamin al.

Halam ile biricik abla eskiden çok yakın arkadaşmış. O kadar yakınlarmış ki yedikleri içtikleri birmiş. Halamın eski kocası olacak şerefsiz ilk biricik abla ile çıkmış. İlişkimizi gizli tutalım demiş. Bu arada halamla da çıkmaya başlamış. Halam biricik abla ve eski şerefsiz kocasını görünce biricik ablayla çok büyük kavga etmiş. Biricik abla arkadaşı ile çıktığını öğrenince halamın eski şerefsiz kocasını türlü entirikalar ile okuldan attırmış. O da bir daha hiçbir üniversiteye girememiş. Halam bu şerefsiz insanla nasıl evlendi anlayamıyorum. Biricik abla, halam o şerefsiz ile evlenince bir daha hiç konuşmamışlar. Biricik abla kendine yazık etti diye kızıyordu aslında. Papatya, biricik ablayı kısa sürede çok sevdiği için annesine ettiği lafları duymamazlıktan geliyordu.

Kardelen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin