Sancı.
Gevşeme.
Şiddetli acı.
Gevşeme.
Masaj
Sancı üstüne sancı.
Gevşeme.
Günlerim çok hızlı geçiyordu. Sancı çekiyordum çoğu zaman. Suda fizik tedavisi, damardan ilaç, ağızdan ilaç, sancı, masaj, yemek, ayberkin beni gevşetmek için yaptığı muhabbetler, çocukluk anılarını anlatması ile geçiyordu.
Ayberk benim için kendini parçalıyordu. Bir kere bile uyurken görmüyorum onu. Git diyorum gitmiyordu. Uyu diyordum. Önce sen uyu diyordu. Gözleri kan çanağı olmuş sancılı gecelerde eli hep elimdeydi. Hastane de her şey maraton halindeydi. Sadece durumum iyiye gidiyordu. En heyecanlı anımız sülük tedavisiydi. Ben korktuğum için çığlık atıyordum.
Ayberkde bende şort giyiyorduk. Ayberk korkulacak bir şey yok bak deyip kendi bacağına koydu. Huylanmasıyla çığlık çığlığa bacağındaki sülükle koşması bir oldu. Ben gülerken bacağıma sülüğü koymuşlardı. Hafif huylanırken bakmamaya görmemeye çalıştım. Hepsi pis kanı emdikten sonra bırakıyorlardı zaten. Aklıma gelince yine güldüm.-Nasılsın canım.
-İyiyim biricik abla. Bugün hiç sancım yok.
Tebessüm edip serumu kontrol etti. Hızını biraz düşürdü. Yarım saat kalıp diğer hastaların yanına gitti.
13 gün nasıl geçmişti bilmiyorum ama geçmişti. Yarın fizik tedavim.
Bitecekti. Vücudumun biraz dinlenmeye ve kendini toplamaya ihtiyacı vardı. 45 gün sonra tedavi tekrar başlayacaktı. Şimdi sadece bacaklarımın tamamını hissedebiliyorum. Sıcak ve soğuğu hissedebiliyorum. Birisi dokununca anlıyorum.Aslında planda yürümem vardı. Ama fizik uzmanı vücudumun bunu kaldıramayacağını kas kaybına neden olabileceğini söyledi.
Tabi 45 gün hareketsiz kalmamam gerekiyordu. Ayberk bana hareket yaptıracakdı. Güzel olan bir şey varsa ilaç kulanmayacak olmam. Bu 45 günde beslenmem çok önemliydi. Omega ve protein ağırlıklı beslenecektim. Yani balık ve et ürünleri.
Gökhan abi ile 2 günde bir görüşüyorduk. Bana sorular soruyordu bazen. Bazen sadece beni görmeye geliyordu.
13 gündür telefonum kapalıydı ve kalmaya devam edecekti. Hem sağlığım hem tatil için bursaya gidecektik. Ayberk termal otel ayarladı. Bir de ekip ayarlamıştı.
Arabayla gidecektik. Serum bitince hazırlanıp çıkacaktık. Biricik abla gelirken doktor yoğun olduğundan gelemiyordu. Kıyafetleri falan biricik abla ayarlamıştı.
Hastaneden direk çıktık. Tüm yol boyunca ben de ayberk de uyudu. Otelde ben ile ayberk aynı odada biricik abla farklı bir odada kalıyordu. Bunu da biricik abla ayarlamıştı. Ayberk ses çıkarmadığı için bende bir şey demedim.
Ayberkle tanışalı 21 gün oluyordu. Onun beni daha önce tanıdığını hissediyordum. Ben söylememe rağmen çoğu şeyimi biliyordu. Benim triplerimi çekiyordu. Her şeye rağmen yanımdaydı. Arkadaşlarıyla gitmek yerine benimle kalıyordu.
Neden? Annesi de benim gibi olduğu için diyorudum başta ama bu kadarı fazla değil mi? Çocuk sırf benim için 13 gün hastanede kaldı. Ben uyumadan uyumuyor. Beni aşırı kıskanıyor. Tamam bunu sevgili oyunu yüzünden yapıyor ama çok gerçekçi.
Ya ayberk çok iyi bir oyuncu ya da gerçekten beni kıskanıyor.
Neden kıskansın ki beni? Acaba ayberk benden hoşlanıyor olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardelen
Chick-LitBir kazayla her şeyini kaybeden kardelenin yeni hayat hikayesi. Kardelen tüm zorluklara rağmen hayatta kalan bir çiçek. Bizim Kardelenimizde öyle hem zarif hem güçlü. Tüm zorluklara rağmen hayatta. Entirakası, kini , hırsı bol sularda dahi kendisini...