33

10.2K 575 85
                                    

Tişörtünün yakasını çekiştiren Akın, gözlerini kapatarak az önce gördüğü manzarayı unutmak için çabalıyordu fakat her gözünü kapattığında gözünün önüne gelenler ve önündeki şişlik buna hiç mi hiç yardımcı olmuyordu.

Gülümseyerek salona giren Emre, boncuk boncuk terleyen adamı görünce kaşlarını çatıp hızla yanına gitti. Elini alnına ve boynuna koyduğunda biraz yükselen ateşini hissetmişti Akın'ın.

" Bebeğim nasıl hissediyorsun?"

" Mükemmel." Yanındaki çocuğun etkisiyle hormonları iyice tavan yapan Akın daha sonra hızla sevdiğine dönüp dudaklarına yapışarak koltuğa yatırdı.

Aniden dudaklarına yapışan dudaklar ve koltuğa yatırılması ile ne olduğunu şaşıran Emre çok geçmeden kendine geldiğinde hâlâ dudaklarını sömüren adamın ensesine elini sarıp karşılık vermeye başladı.

Akın ise az önce gördüğü Emre'nin yarı çıplak vücudunu düşünüyordu.

Dakikalar önce Emre banyodan çıkmıştı ve Akın odadan bir şey almak için odaya girdiğinde eğilerek boxerını giyen Emre ile karşılaştığında alt taraflarında bir dikelme oluşmuştu ve sevgilisinin üzerine atlamamak için içeriye kaçmıştı. Odaya ne için gittiğini de unutmuştu.

Akın'ın o halini anlayan Emre sırıtıp bir yandan sertçe kendisini öpen dudaklara karşılık verirken bir yandan da üzerindeki bedene sürtünüyordu.

Akın ise farkında olmadan inliyordu ve bu altındaki bedeni daha da çıldırıyordu. Az sonra nefes nefese Emre'nin dudaklarından ayrılıp boynuna gömüldü.

Akın derin derin nefesler alarak kendini sakinleştirirken kendisine sürtünen beden ile işi gerçekten zordu ve.. büyük hamle.

Akın'ın sürtünme veya öpüşmeyle işi ileriye götürmeyeceğini anlayan Emre, elini aşağıya indirerek büyüyen aleti okşamaya başladı.

Okşarken üstündeki adamın kesik kesik nefesler aldığını fark edip hiç beklemediği bir anda elindeki aleti sıktı.

Hissettiği acıyla inleyip, öptüğü boynu sertçe ısıran Akın kaşları çatık bir şekilde kafasını kaldırdı. Kendisine normalde sevimli görünen ama şuan cilveli bir şekilde bakan bakışlarla karşılaşınca koltuktan kalkıp, koltukta yatan sevgilisini de kucağına alarak odalarına geçti.

Kucağındaki meleğini yatağa atıp, yatakta kendisine bakan Emre'nin bacaklarına oturdu. Bacakları iki yanda olacak şekilde kucağına oturduğu sevgilisine sırıtıp üzerindeki tişörtü çıkardı.

Dudaklarını yalayıp yutkunan Emre ile kahkaha atan Akın, dirsekleri üzerinde doğrulan sevgilisini omuzlarından itip kulağına eğildi.

" Çok mu beğendin?" Beğendiğini biliyordu. Emre'nin kaslarını beğendiğini, kıyafetlerini değiştirirken hayranlıkla baktığını ve bazı zamanlar dikeldiğini tabii ki de biliyordu, ki zaten Emre her fırsatta dile getiriyordu bunu.

" B-beğendim. Çok." Altındaki bedene sürtünerek doğrulan Akın hemen sonra üzerindeki eşofmanı da çıkarıp kenara attı. Ancak sevgilisi fazla mi giyinikti?

Kalçasını kaldırıp tişörtün eteklerini tuttuktan sonra hafif sert bir şekilde Emre'nin aletinin üzerine oturdu. İnleyen Emre, Akın'ın tişörtünü çıkarmasına izin vererek kollarını kaldırdıktan sonra Akın'ın belinden tuttu.

" Hayır sevgilim, bu defa olmaz." Başını sallayan Emre ile hızlanan Akın, Emre'nin de eşofmanını çıkarıp göğsüne ilerledi.

Hızla sertleşmiş tomurcuğu ağzına alıp mırıldanarak emdi. Kafasını geriye atarak inleyen Emre ise daha fazlasını ister gibi Akının saçlarından tutarak sertce bastırdı göğsüne.

Emanet -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin