Herkese merhabaaa, öncelikle bu özel bölüm değil. Özel bölüm sananlardan özür dilerim.
Şimdi iki gün önce galiba, bir arkadaş yorum yazmış 5. Bölüme. Eren, Miraç'ın yarasını sarıyor, Mahir inliyor ve Eren orada iç sesini konuşturarak aklı başka yere kayıyor.
Bu bazılarına göre normal olabilir, bazılarına göre cringe olabilir, klişe olabilir, anormal olabilir. Elbette herkesin düşüncesi farklı, herkesin düşüncesi kendisine.
Yorum yapan kişiye de anormal gelmiş olmalı ki uzun uzun yazmıştı. Hemşirelere hakaret olduğunu, hiçbir sağlık çalışanının hastası hakkında böyle düşünmediğini ve düşünmesinin de iğrenç olduğunu savundu. Görmezden geldim önce. Diğer okuyucular tepki gösterdiler, arada tartışma çıktı ancak yine araya girmedim, müdahale etmedim ancak tüm yorumları okudum.
En sonunda o arkadaş bugün birine cevap verirken 'taciz ve tecavüzlü kitaplara azmaktan gözünüz kararmış, kitaba devam etmedim ve yazarın yaptığı mallığı yazdım sadece' diye bir yorum yazmış. Başka zaman olsa sinirlenir, tartışır, kavga ederdim ama hiçbirini yapmadım gittim engelledim.
Zoruna gitmiş, zerre hakaret etmemiş, yaptığım bir yanlışı yazdığı için mi engellemişim falan filan.
Şaka mısınız? Yoksa bana verilmiş bir sınav mısınız?
Şaka gibi ama o kadar çok saçma sapan, ahlak kurallarını hiçe sayan kitap varken, üvey abisinden, kuzeninden, evlatlık kardeşinden/büyük abisinden, hatta üvey babasından bile hoşlanan aşık olan karakterlerin yazıldığı kitap varken, Eren'e takılmışlar. Ya ben bu uygulamada ne hikayeler gördüm ya, hala daha onlarca etik kuralların dışına çıkan ama milyonlarca okunan kitaplar var.
Ya sadece evde pansuman yapan Eren, Miraç'ın inlemesi hakkında yorum yapıyor ve olay bitiyor.
Arkadaşlar, real hayatta bile insanlar doktoruna, hemşiresine aşık olabiliyor. İnsanlar kendilerine yeniden hayat veren, umut veren insanlarla hayatlarını birleştiriyor.
Bende mi bir sıkıntı var yoksa başka bir sorun mu var?
Şu kitabı yazalı neredeyse dört yıl olacak ama hala linç devam ediyor, hala benim detayını bile unuttuğum yerlere saçma sapan yorumlar geliyor. Daha neye linç gelecek, daha neler neler saçma bulunacak, nasıl kavgalar edilecek çok merak ediyorum ve izliyorum efendim...
Unutmadan! Kitap hakkında istediğiniz yorumları yapabilirsiniz, linç edebilirsiniz, çoğu zaman sinir olsam da, ya buna mı takıldınız desem de kitap hakkında değişik yorumlar okumak keyif verici olabiliyor ancak hakaret edilmediği sürece, saygı sınırı aşılmadığı sürece keyif verici oluyor.
Şahsıma, adıma, veya kitap üzerinden bana gelebilecek/gelen hakaretleri gördüğüm an hiç hoş şeyler yapmam.
En baştan itibaren burada olanlara çok selam
Özel bölüm sananlardan ve özel bölüm bekleyenlerden özür dilerim
Ve yeni gelenler, okumaya yeni başlayanlar, hoş geldiniz♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet -Gay
General FictionYüzbaşı Miraç Kaya ve şehit olan askerinden emanet; Hemşire Eren Aslan