*Minik bir duyuru: Savaş Tanrıçası, WattpadFantasyTR'nin Mitoloji ve Efsaneler Diyarı adlı okuma listesine eklendi. Okuyan, destek veren herkese sonsuz teşekkürler. ❤️*
Gece Getiren kafasını salladıktan sonra ayağa kalktı. Gece Getiren'in yine asker kılığına girmesi gerekecekti ve bundan nefret fazlasıyla nefret ediyordu, elbiselerinden uzak kalmak istemediği belliydi. Yerine geçtiği asker Eldwyn tarafından kaçırılıp sarayın dışında terk edilmiş bir hana kilitlenmişti, bu sayede Gece Getiren onun kimliğine bürünüp dilediği yere erişebiliyordu. Özellikle Rhya'nın güçsüz olduğu bu dönemlerde Gece Getiren'in hareketleri çok önemliydi.
Rhya hazırlanırken ikisi de sessiz kaldılar. Gece Getiren Rhya'ya siyah, kadife bir elbise giydirdi. İdama gidecekleri için herkesin siyah giyinmesi gerekiyordu, garip Versal geleneklerinden biriydi bu. Asılacak olan Rhya'nın eski nedimesi olduğu için, Rhya yası simgeleyen bir peçe ile burnunu ve dudaklarını gizledi. İllüzyon sayesinde beyaz-sarı görünen saçları ensesinde topuz yapıldıktan sonra Gece Getiren onun başına ince bir tül takarak saçlarının daha az göze çarpmasını sağladı. Kendi kılığını çok daha çabuk değiştirdi. Siyah, kıvırcık saçları, yeşil gözleri ve iri bir yapısı oldu. Üstünde kalın bir kraliyet zırhı vardı.
"Delly'nin idamdan önce konuşmasından endişeleniyorum." dedi Rhya, Delly'nin zindanda söylediği sözleri hatırlayarak. "Onun zihnini kontrol edecek kadar iyileşmedin." dedi Gece Getiren, çenesiyle Rhya'nın karnını göstererek. Rhya yeşil yarayı hatırladığında, midesinin bulandığını hissetti. "Perses benim kontrolümde olacak, ama Delly'i kontrol etmemin bir yolu yok." Rhya dudaklarını sıktı. "Ama benim kontrol etmemin bir yolu var." Gece Getiren saçlarını taradığı tarağı bırakarak Rhya'ya döndü.
"Bir Güç Taşı daha alabilirim." diye öneride bulundu Rhya. "Taşın, gücü dengelemek ve taşıyan kişiye güç vereceğini söylemiştin. O halde bir tane daha alırsam Delly'i kontrol edebilirim." Gece Getiren hızla sandalyesinden kalktı. "Güç Taşı rahatlatıcı olabilir ama çok fazla taşımak gücünü farklı bir boyuta ulaştırabilir. Bu tehlikeli." Rhya ona doğru bir adım attı. "Başka şansımız var mı? Delly'nin orada tek tek gerçekleri şakımasını mı tercih edersin?" Gece Getiren bir şey söylemedi, Rhya'nın haklı olduğunu biliyordu.
"İkinci Güç Taşı'nı bir kolye gibi takamazsın." Rhya kaşlarını çattı. "Bana Richard'ın Tetikleyici'sinin tenine gömülmüş halde olduğunu söylemiştin, değil mi?" Zırhını çıkardı, üstündeki tişörtü dirseğine kadar sıyırdı. Bembeyaz teninde Rhya'nın Güç Taşı ile aynı boyutta iki tane boşluk, yan yana öylece duruyordu. "Taşların kalanlarını bedenine işlemek zorundasın. Bu yaralardan bende yedi tane var ve inan bana, çok acı verici bir süreç." Tişörtün kolunu eski hale getirip zırhı geri giyerken Rhya kararını sorgular haldeydi. Bedeni çok hassastı, Richard'ın tekmeleri bile onu korkunç bir hale getirmişti, bu taşları bedenine işlerse kim bilir nasıl bir acı çekerdi. Gece Getiren bir elini onun omzuna koydu.
"Bedenin bunu kaldıramayabilir. Hala uyum sürecindesin, çok hassassın. Ancak yeterli güce sahip olduğunda, sana diğer Güç Taşı'nı vereceğim. Umarım o zaman ne demek istediğimi iyice anlarsın." Rhya kafasını salladı ve içtenlikle teşekkür etti. Gece Getiren ona bakarken tedirgindi. "İdamı durdurmak senin elinde." Rhya karşılık olarak onun elini tuttu ama sessiz kaldı, cevabı hayırdı. Gece Getiren odadan çıktı. Çanlar çalmaya başladığında Rhya aradan saatler geçmiş gibi hissetti. İdam saati gelmişti.
İdam halka açık gerçekleşeceği için alan fazlasıyla kalabalıktı. Sarayın arka tarafında, İki Kule adı verilen iki uzun kulenin tam ortası, idam alanıydı. Delly'nin asılacağı platformun önünde yüzlerce kişi vardı. Rhya saraydan çıkmadan önce Eldwyn ve on askeri onu buldular. Rhya, arkadan yürüyen Eldwyn'in gerginliğinin adeta tadını dilinin üstünde hissediyordu. Tanınma ihtimaline karşı bir pelerin ile yüzünü gizliyordu. Kendilerine arka tarafta yer buldular, onlarca insanın bedeni arasına sıkışmışlardı. Perses ve Gece Getiren, kulenin en üst odasından izliyor olmalıydı. Rhya gergince kıpırdandı, Delly'e bu şekilde veda edecek olmak, ne kadar inkar etse de onu üzüyordu. Delly bu sarayda onun yanında olan ilk kişiydi. Ona yardım etmişti, ona hizmet etmişti. Oysa Atlas onu almış, kendi çıkarları için kullanmıştı. Rhya Delly'nin sözlerinin haklı olduğunu içten içe biliyordu. Atlas'ı cezalandıramazdı, bu yüzden Delly acı çekecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ TANRIÇASI • Rhya I
FantasíaWattpadFantasyTr'nin Mitoloji ve Efsaneler Diyarı adlı okuma listesinde. Ölümlü bir prensesin ve evrenin kurucusu Tanrı Helianos'un lanetlenen aşkı sonucu dünyaya bir bebek geldi: Rhya. Annesi Rhya'yı bir tanrıça olarak dirilmesi için kurban etti. Ö...