Rhya hızla elini Gece Getiren'in elinden kurtardı ve ayağa fırladı. Ellerinin titremesini saklamak için ellerini yumruk yaptı. Odayı kasıp kavurmak istiyordu.
"Ne ima ettiğinin farkında mısın?" Rhya Gece Getiren'in doğruyu söyleyip söylemediğini bilmiyordu. Belki de kadın Atlas'a çalışıyordu, ya da aklınca Rhya'yı test ediyordu. "Bu sözlerin ne anlama geldiğini bilmiyor musun?" Gece Getiren de ayaklandı. "Sana yalan söylemek bana bir şey kazandırmaz. Burada hayatta kalmak istiyorsan bana güvenmek zorundasın." Rhya kafasını yana eğdi. Güvenmek. Bu her şeyden daha zordu onun için. "Sadakatinden nasıl emin olabilirim?"
Gece Getiren bunun karşılığında gözlerini kıstı. "Helianos'un Kızına ihanet edecek kadar aptal değilim, Rhya. Ben ne Atlas için savaşırım, ne de Perses için. Sana yapacağım en büyük iyilik de, sana güçlerini öğretmek olacak." Gece Getiren ellerini birbirine vurmadan önce Rhya'ya baktı. "Yarın sabah seni almaya geleceğim." Ve yok oldu. Rhya onun nasıl bu şekilde yok olduğunu ve dilediğinde gelebildiğini bilmiyordu. Ama o muhtemelen bir Kadim Büyücüydü, bu onun yeteneklerinden biri olmalıydı. Rhya, annesinin küçükken ona Kadim Büyücüleri anlattığını hatırlıyordu. Kadim Büyücüler yüz yıllar boyunca yaşayan, normal Büyücülerden çok daha güçlü ve zeki canlılardı. Rhya küçükken bunun imkansız olduğunu düşünmüştü ama Gece Getiren'in normal bir Büyücü olmadığı her halinden belliydi. Büyücüler şifa büyüleri yapan, yetenekleri basit şeylerle sınırlı, normal insanlardan biraz daha uzun yaşayan varlıklardı ve Kadim Büyücülere hizmet ederlerdi. En azından Rhya'nın annesi ona böyle söylemişti.
Rhya elbiselerini çıkardı ve yatağına uzandı. Atlas'ın sözlerini düşünmeden edemiyordu. Onu uzak tutman gereken kişi Perses. Rhya başından beri Perses'e veya Delly'e güvenmemişti, ama şimdi Gece Getiren'in de Atlas'ı onaylaması, işleri iyice düğüm etmişti. Rhya Atlas'a, onun ne olduğunu sorduğunda aldığı cevabı hatırladı. Seni kurtarmaya çalışan bir yabancı. Atlas Rhya'yı Perses'ten korumaya bu kadar istekliyse, Rhya'yı zorla bilse olsa alabilirdi. Ama yapmamıştı ve Rhya, bunun sebebinin Anlaşma olduğunu düşünmüyordu. Atlas zaten o Anlaşma'yı ne zaman isterse bozabileceğini söylemişti. Atlas'ın bundan daha farklı planları olmalıydı.
Rhya Atlas'ı hissettiği anı düşündü. Atlas'ın içinde büyük bir karanlık vardı. Rhya adamın kalbinde bir boşluk, bir sızı da hissetmişti. En garibi ise, Atlas'ın sırtında büyük bir acı vardı, sanki darbe almış gibi. Bütün bunlar anlamsızdı. Atlas sıradan bir insan değildi, ama Rhya adamın hislerini kendi hisleri gibi hissedebiliyordu. Rhya Atlas odayı terk ettiğinde yere yığılmıştı ama bunun sebebi James'i görmesi veya korkusu değildi. Adam odayı terk ettiğinde, Rhya'nın içine bir ağrı yapışmış, göğsünde bir boşluk oluşmuştu. Belki de Atlas, Yüce Konsey Toplantısı sırasında Rhya'ya büyü yapmıştı. Seçenekler arasında Rhya'ya en mantıklı gelen buydu.
Sana bir seçim sunmuştum Perses. Ama sen onu bana karşı kullanmaya çalıştın.
Perses gerçekten Atlas'ı ve diğer krallıkları, Rhya'yı onların üzerine salmak ile tehdit edecek kadar ileri gider miydi? Atlas'ın saf öfkesi bunu gösteriyordu. Rhya Atlas ile konuşma ihtiyacı hissetti. Ona neler olup bittiğini sormalıydı. Olanların bir açıklamasını istemeliydi. Atlas'ın kendisine yardım edip etmeyeceğinden hala emin değildi ama, denemek zorundaydı. Atlas'a nasıl sesleneceğini bilemiyordu, ama ikisi arasındaki bu garip duyguların yardımı olacağını düşündü.
Gözlerini sımsıkı kapattı ve karşısında Atlas'ı hayal etti. Onun siyah gözlerini, dalgalı siyah saçlarını ve bembeyaz, kusursuz tenini. Eğer beni duyabiliyorsan, konuşmamız gerek. Rhya ona, onun zihnine seslendi ama karşılığında bir cevap gelmedi. Elini yumruk yaptı ve tekrar denedi. Atlas, konuşmalıyız. Ama cevap sessizlikti. Tekrar denedi. Beni duyabiliyorsan cevap ver. Rhya onun zihnine nasıl girebileceğini bilmiyordu, ona nasıl ulaşabilirdi ki? Bir mektup yollamaya kalksa, kuş daha uçmadan Perses onu vururdu. Rhya derin bir nefes aldı. Atlas ona ulaşmadığı sürece konuşamayacaklardı. Gece Getiren'in zihnine girmek kolay olmuştu, ama Atlas için bu durum kat kat zordu. Gece Getiren haklıydı, Atlas gerçekten çok güçlüydü. Zihnini koruyacak kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ TANRIÇASI • Rhya I
FantasyWattpadFantasyTr'nin Mitoloji ve Efsaneler Diyarı adlı okuma listesinde. Ölümlü bir prensesin ve evrenin kurucusu Tanrı Helianos'un lanetlenen aşkı sonucu dünyaya bir bebek geldi: Rhya. Annesi Rhya'yı bir tanrıça olarak dirilmesi için kurban etti. Ö...