Rhya saraya döndüğünde, James'ten kurtulmanın verdiği rahatlık ile nefes aldı. Perses ile oynadığı gibi, James ile de oynuyordu. Ancak Perses, James kadar çabuk oltaya gelmiyordu. Öncesinde, sorguluyordu. Rhya bu sarayda kendi dışında kimsenin çıkarları için hareket etmeyecekti. Buradan kurtulmadan önce, toplayabildiği kadar bilgi toplayacaktı. Güçlerini kullanmayı, onları yönetmeyi öğrenecekti. Sonra da Versal'dan kurtulacak, gidebilecek güvenli bir yer varsa oraya gidecekti. Ama bunlardan önce Perses'ten elinden geldiğince faydalanmalıydı, hem de ona hissettirmeden.
Rhya askerleri eşliğinde odasına ilerlerken Gece Getiren onun kapısının önündeydi. Kadın elbisesini bile değiştirmişti. Kırmızı elbisesi yerine altın sarısı, neredeyse üstünde dökülen bir elbise giymişti. İnce belinde zarif, muhtemelen altın bir kemer vardı. Kollarını göğsünde birleştirmiş kadın Rhya'yı süzdü. "Eğitime yarın başlayacağımızı söylemiştin." dedi Rhya. Gece Getiren bir bakış atınca arkasındaki askerler hızla birkaç adım geri çekildi. "Akşam soyluların katılacağı rutin bir yemek varmış. Vesta olarak orada olman gerekecek, akşamı nasıl huzur içinde tamamlayabileceğini öğreteceğim." Rhya şaşırdı. Böyle bir yemekten haberi yoktu, ne Perses ne de Delly ona böyle bir konudan bahsetmişlerdi.
Konuşmalıyız.
Rhya neredeyse çığlık atacaktı. Gece Getiren'in, kendisinin zihnine girdiğini fark etmemişti. Bu, geçen gün duyduğu sese benzemiyordu. O tok ve sert bir erkek sesiyken, bu Gece Getiren'in su dalgalarını andıran sesiydi. Rhya kafasını salladı ve odasının kapısını kadın için açtı. Gece Getiren'den sonra odaya girip kapıyı kapattı, bu sefer kollarını göğsünde birleştirme sırası ondaydı. "Ne hakla zihnime giriyorsun?" Gece Getiren ona alaycı bir bakış attı. "Bir grup askerin önünde, beni odaya alman için yapabileceğim daha mantıklı bir hareket yoktu." Rhya başlığını çıkardı ve yere fırlattı, Gece Getiren büyük bir dikkatle onu izledi. "Bunu daha önce yaptın mı? Daha önce zihnime girdin mi?" Gece Getiren'in biçimli kaşları çatıldı. "Hayır, bunu yapsam beni hissederdin. Zihnine konuşabilirim ama zihninde gezinirsem beni hissedersin." Gece Getiren ne olduğunu anlamışçasına kafasını yana eğdi. "Daha önce biri zihnine girdi, değil mi?" Rhya derin bir nefes aldı. "Daha önce biri zihnimde konuştu. Bir erkek sesi."
"Ne söyledi?" diye ısrar etti Gece Getiren. Rhya o sözleri aynen söyledi. "Gücünü kontrol etmeyi öğrenmezsen, o güç seni öldürür." Gece Getiren dudaklarını büzdü. "Ben birinin gözlerine bakmadan zihnine giremem. Buraya daha bugün geldim, o yüzden o ben değildim." Rhya sesin sahibinin kim olduğundan emin değildi. Ama James veya Perses değildi, yani onun zihnine girmek için gözlerine bakmak zorunda olmayan biri vardı. Gece Getiren'den daha güçlü biri.
"Benimle konuşmak istediğin konu ne?" diyerek konuyu değiştirdi Rhya. Gece Getiren duruşunu dikleştirdi. "Bu akşamki yemekte sadece soylular olmayacak." Rhya kaşlarını çatınca Gece Getiren devam etti. "Tüm ülkelerde kulaklarım vardır. Lassiel'deki kuşlarım bana Kral Atlas Varela'nın bu akşam Versal'a geleceğini söyledi." Rhya'nın gücü içinde çığlık attı. Atlas buraya geliyordu. Versal'a geliyordu. Toplantıda tüm krallıklara savaş açabileceğini söylerken, şimdi neden Versal'a geliyordu? Gece Getiren'in sesiyle düşünceleri dağıldı. "Perses muhtemelen onunla yalnız kalmamak için soylu yemeğini bu akşama aldı."
"Perses beni Atlas ile aynı ortamda bulundurmak istemez." dedi Rhya. Doğruydu. Perses Rhya'yı Atlas'tan olabildiğince uzak tutmaya çalışıyordu. "Bu iş Perses'in isteği ile olmuyor. Sana oynayacak zengin bir leydi rolü vermiş. Eğer akşam orada olmazsan, insanlar sorgular. Ki şu an, sorgulanmak en büyük zararı verir." Haklıydı. Akşam orada olmazsa, zaten kafasında şüpheler olan James sorgulardı. Yani, her halükarda Atlas ile aynı masaya oturacaktı. "O halde akşam gücümü nasıl kontrol edeceğim?" Gece Getiren'in dudakları kıvrıldı. "Bu akşam büyük bir kalabalık bekliyorum. Muhtemelen sana dokunanlar, kazayla da olsa değenler olacaktır. Eğer onları yakarsan, bu bir kıyım olur." Rhya kalabalık bir ortamda güçlerini dengeleyemezse, muhtemelen tüm odayı yakıp kavurabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ TANRIÇASI • Rhya I
FantasyWattpadFantasyTr'nin Mitoloji ve Efsaneler Diyarı adlı okuma listesinde. Ölümlü bir prensesin ve evrenin kurucusu Tanrı Helianos'un lanetlenen aşkı sonucu dünyaya bir bebek geldi: Rhya. Annesi Rhya'yı bir tanrıça olarak dirilmesi için kurban etti. Ö...