15 | Tüm Bunlar Bana Ait!

78.8K 4.2K 10.8K
                                    

Hellöö ben geldiim ahaliii jsjsjs Ne ediyonuz laaa? :D Olum 10K olmuşuz ısırcam laaaan. Nasıl mutlu oldum ayyy. Bu bölümü 10K şerefine yolluyorum. Sizi seviyoruuum. Destek olan herkese teşekkür ederim, minnettarım <3 Oy vermeden okuyanlarında saçlarını yolayım emiiii püüüh size jsjsjsj

Neyse bölüm smutsulumsulu sayılır ımmmh hadi tutmuyorum sizi jsjsjsj

Keyifli okumalar! Xx

**

"Bu gece..." Duraksadı ve alnıma dökülen saçlarımı parmaklarının uçlarıyla itekledi.

Karşısında zangır zangır titrediğimin farkındalığıyla, bana daha da yaklaştı. Alnını alnıma yasladı ve keskin bakışlarını üzerime dikerken dudaklarımın üstüne fısıltısını bıraktı.

"...Benimle uyuyacaksın."

Kadife gibi yumuşak dudaklarının, konuşmasının üzerine benimkilere değmesi kaçınılmaz olmuştu. Sözleri beynime balyozla vurulmuş etkisi yaratırken gırtlağımdan şaşkınlığımı olduğu gibi gösteren garip bir ses yükseldi.

Başımı geriye çekerek, aramıza mesafe açmaya çalıştığımda, dudaklarının kenarı arsız bir gülümsemeyle kıvrıldı.

Gözleri itinayla kısılırken, kamburunu çıkaracak şekilde üzerime eğilip aramıza açtığım mesafeyi istikrarla kapattı. Kalçamın arkasındaki tezgah engelinden dolayı, başımı geriye çektikçe belime sancı girse de, ben kendimi geriye çektikçe o inatla bana yaklaşmaya devam etti.

"B-Bay Kim."

Yüzündeki gülüşü genişlerken, alt dudağını dişleri arasına çekip göğsünü göğsüme yaslayarak üstüme abandı. Böylece sırtım tezgahın soğuk yüzüyle buluştuğunda dudaklarımdan minik bir inilti koptu.

Beni bacakları arasında sıkıştıran erkek, şimdi bir kara bulut gibi üzerime çökmüştü. Bana yaklaştıkça fenalaşıyordum, kasıklarım ve hayalarım müthiş bir titreşme yaşıyordu. Üstelik sözleri beynimde çalkalanıyordu. Ben... Benim onunla uyumamı istiyordu. Tanrım...

"Ben-ben sizinle-" diye konuşmaya başlasam da sözlerime devam edemedim. İtiraz etmem onu öfkelendirecekti.

Bay Kim'in gözleri zifiri karanlığa bürünürken, kaşları çatıldı. Yüzündeki gülüş solarken, dudağını ısırmaya son verdi. Yüzünün aldığı ifadeden dolayı başladığım cümlemi tamamlayamadım bile.

"Hem bana karşı geldiğin için, hem de benden kaçtığın için cezan katlandı Jeon!"

Sözleri zihnime bir zehir gibi sızdığında gözlerim yuvalarından fırlayacak şekilde irileşti. Az önce beni öpecekken geri çekildiğim için ondan kaçtığımı düşünmüştü. Ah siktir.

Şok olmuş bir şekilde, ne söyleyeceğimi dahi bilmeden, kelimelerimi tartmaksızın konuşmaya atıldım. "N-ne? Özür dilerim ben şey-" 

"Kes sesini!" diye öyle bir kükredi ki, sözlerimi ağzıma tıkıştırıp nefesimin gırtlağıma takılıkalmasını sağladı. 

Elinin ayasını tezgaha vurduğunda çıkan tok ses kulaklarımda çınladı. Az önce buzluktan buz aküsünü almadan önce yanıma bıraktığı bardağını aldı ve geri çekildi.

"Düş önüme!" dedi otoriter sesi.

Titreyen dudaklarımı birbirine bastırıp ellerimi tezgaha yaslayarak destek alıp doğruldum yavaşça. 

SINNER • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin