36 | Yardım Et Jungkook

59.7K 3.3K 12.5K
                                    

Haii, gecenin bu vakti ben geldiim ehehe. Nasılsınız bakalım? :) Sınırı aştınığınız için gerçekten tebrik ediyorum :D Oy verip yorum yapan herkese teşekkür ederim. Bu arada sınavlarınız nasıldı? Umarım iyi geçmiştir hepinizin. ^^

4400 kelimelik bir bölümü sizinle buluşturuyorum bu saatte eheh^^

Bölüm sınırı aynı: +700 oy +2700 yorum.

Keyifli okumalar lokumlarım! Xx

**

Saç diplerime arka arkaya kondurulan öpücüklerin baskısıyla başımı hafifçe oynattım. Ağzımı şapırdatarak birbirine yapışan gözlerimi aralamayı başardığımda bulanık görüş alanıma giren Taehyung bana çarpık bir şekilde gülümsedi. Gözlerimi açtığım anda onu görmek... İnanılmaz güzeldi.

"Günaydın bebeğim." dedi kısık bir sesle, son derece boğuk çıkan sesi onun da yeni uyandığının göstergesiydi. Sabah uyandığındaki o sesi, o kadar etkileyiciydi ki...

Tek kolu belimin arkasında sabit bir şekilde dururken, esneyerek elimle ağzımı kapattım. "Günaydın Taehyung." diye mırıldandım, dişlerimi göstermeyecek şekilde gülümseyerek.

Sesim uykudan yeni uyanmış olduğum ve uzunca bir süredir konuşmadığım için oldukça kalın ve çatlak çıkmıştı. Görüş alanımın normale dönmesi için gözlerimi kırpıştırırken bir diğer yandan da öksürerek boğazımı temizledim.

Taehyung, kısık bakışlarıyla dikkatle benim yüzümün her bir karışını izlerken avcuma öksürdüğüm elimi yavaşça yatağa, ikimizin vücudu arasına geri indirdim.

Sol omzumun üstünde, yan dönmüş bir şekilde yatıyordum ve o sırtüstü yatıyor olsa bile başını bana doğru çevirmişti.

Tam o sırada başını yaslandığı yastıktan kaldırıp bana doğru yaklaştı ve ağzımın ortasına sertçe bir öpücük kondurduğunda boş bulunduğum için dişlerimin arasından sızlanmak ve inlemek karışımı kısık bir ses fırladı aniden.

"İyi misin? Ağrın var mı?" Dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırırken, tenime soludu derin sesi. Sıcak nefesleri tenimi sıyırdı geçti.

Ardından burnumun ucuna kaçamak bir öpücük kondurdu. Bulunduğu konum onu zorlamış olmalı ki, yatakta vücudunu döndürerek sırtının üstünden, benim vücudumun altında kalan belimi saran kolunun üstüne doğru döndü. Tıpkı benim gibi yan dönmüştü ve şimdi yüzlerimiz yastıkta birbiriyle aynı hizaya ulaşmıştı.

Bu yatak sihirli gibiydi, uyudukça uyuma isteğim artıyordu ve gerçekten çıkasım gelmiyordu. Beni öperek uyandırmasa pekte uyanmaya niyetli olacağım inkar edilemez bir gerçekti.

Ama yine de bunu ona söylemek yerine, iyi olup olmadığımı kontrol etmek amacıyla bacaklarımı hafifçe karnıma doğru çekip pozisyonumu değiştirdim. Kontrollü hareket etmiştim, ancak geceye nazaran şu anda gerçekten ağrım yok denilebilecek kadar azalmıştı.

Bacaklarımın arasında ufak tatlı bir sızı hâlâ hakimiyetini sürdürüyordu, ama en azından hareketlerimi kısıtlayacak kadar yoğun değildi.

Gece yine küvetin içindeyken ona sarılmış bir halde uyuyakalmış olmalıydım. O kadar yorgundum ki, beni yatağa taşıdığını bile duymamış, uyanmamıştım. Deliksiz uyumuştum resmen.

"İyiyim , şey Taehyung." diye fısıldadığımda baş parmağıyla yanağımı okşadı. Yüzü benim yüzüme fazlasıyla yakındı ve sıcak nefesleri doğruca tenimi yalayıp geçiyor, nefeslerimiz birbirine karışıyordu.

SINNER • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin