38 | Seni İstiyorum

64.5K 3.1K 9K
                                    

Haiii, ben geldiiim. Ağağağ özledim sizi, biraz hastaydım sesim kısılmıştı. Şimdiyse regl oldum pek bir halsizim bu aralar. Geçmiş olsun dilekleriniz için, beni merak edip soran mesaj yazan herkese çok teşekkür ederim. Sınır aşıldığı halde bölüm yazma fırsatım olmadı. Geldiğim gibi de bölüm yazmaya başladım zaten jsjsjs

Bu bölümün sınırı yine aynı. +700 oy +2700 yorum.

Bu arada elimde bir edit vardı ve her bölümde paylaşacağım diyip bu zamana dek her defasında unuttum. Artık JK hizmetçi olmasa bile yine de sizinle paylaşmak istedim. Bakınsanıza çok hoş, o elbise kısa olaydı daha hoş olurdu amma neyse sjsjjs

Çoh hoş değil mi? :D Tamam şimdi bölüme geçebilirsiniz ehehe, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çoh hoş değil mi? :D Tamam şimdi bölüme geçebilirsiniz ehehe, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

**

Sadece saniyeler sonrasında kapı aniden açıldı ve Taehyung bodoslama içeriye daldı. "Ohh, su da sıcacıkmış." diye hırıldayarak beni belimden yakaladığı gibi kendine çektiğinde başımdan aşağıya sıcak su akmaya başladı. Oh, çabucak ısınmıştı.

Saniyeler içerisinde neredeyse gözlerime kadar uzanıp yapışan ıslak saçlarımı parmaklarının uçlarıyla geriye doğru itekledi.

"Ne o biraz şaşırmış gibi görünüyorsun? Yoksa benden ayrı bir şekilde duş alabileceğini mi zannettin?" Gözleri yüzümün her bir karışını tararken, sesi kışkırtacak şekilde ima doluydu.

Başımdan aşağıya akan suyun etkisiyle ıslanan kirpiklerimin arasından ona aval aval bakarken yüzüne tembel bir gülücük asıldı. "Çok tatlısın kahrolasıca..." dedi boğuk sesi, kısık bir şekilde. Sesi oldukça sitemkâr çıkmıştı.

Uzandı ve atik bir hamleyle ıslanan dudaklarıma, kiraz dudaklarını sertçe bastırdığında başım bu baskılı öpücüğünün etkisiyle geriye doğru kaydı.

Bel boşluğumu sahiplenircesine sıkıca tutan parmakları oraya baskı uygulayıp birleşen üst gövdelerimiz gibi, alt gövdelerimizi de birleştirdiğinde nefesim tekledi.

Sıcak su eşliğinde kanıma bir zehir gibi işliyordu. Islak teni tenime temas halindeyken beynim uyuşuyordu. 

Sırtım saniyeler sonrasında soğuk fayansla aniden buluştuğunda, boğuluyormuş gibi nefes nefese kaldım. Aralık dudaklarımdan çeneme doğru sızan damlalar ikimizin göğsü arasına süzülerek gözden kayboluyordu.

Taehyung'un tek eli koruyucu bir şekilde belim ile fayans arasında sıkışıp kalmışken, diğer eli başımın hizasında fayansa uzandı. Elinin ayasına abanarak alnını alnıma yasladığında, sıcak nefesleri doğrudan dudaklarımı sıyırıp geçti.

Nefeslerimiz birbirine karışırken, çakmak gibi parlayan gözleriyle gözlerimi esir aldığında sertçe yutkundum.Ona bu kadar yakın olmak muhteşem hissettiriyordu.

SINNER • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin