28 | Lunapark

65.4K 3.4K 13.2K
                                    

Haiii, ben geldim aww. Yahu sınır koyulmayınca hiç oy verip yorum yapmıyorsunuz üzülüyorum ama hıııh! :D Bu bölüm yine sınır koymaya geldim amaaanında amanın jsjsjs

Bölüm sınırı: +400 oy +2000 yorum

Bu arada bölüm 4100 kelimeyi aştı, soluklanarak okuyun. Keyifli okumalar lokumlarım! Xx

**

Nefesim gırtlağıma takılıkalırken, nabzımın deli gibi hızlandığını hissettim. Başını yan çevirdiği için, ağzı popoma yaslıyken, gözleri doğrudan bacağımın hizasında aynadan bana bakıyordu.

Çakmak gibi parlayan gözleri hafifçe kısılmış ve dikkatle aynadaki yansımamdaki bakışlarımı esir almıştı.

Tam elleriyle fermuarı kurtarıp pantolonu indireceğini düşündüğüm evrede keskin dişlerini derime sürterek pantolonu ağzıyla hunharca çekiştirdiğinde dizlerim titredi. Kalbim ağzımda atarken, tüm tenimin karıncalandığını hissettim. Ah siktir!

Dişleriyle hırçınca çekiştirerek iç çamaşırıma takılan pantolonun fermuar kısmını kurtardı ve bu defa boxerımın üstünden kalçama sert bir öpücük kondurdu. Öpücüğün etkisiyle beynim dönmeye başlarken alt dudağımı emerek kayan gözlerimi kırpıştırıp derin bir nefes çektim içime. Oh sıcaklar gelmeye başlamıştı. Burası fazla küçüktü.

Yavaşça dizlerinin üstünde doğruldu ve elleri kalçalarımın iki yanından pantolonun iç kısmına geçerek iç çamaşırımdan kurtardığı deri pantolonu hiç zorlamadan çekiştirdi. Pantolon dizlerime sürtünerek müthiş bir hızla ayak bileklerime sürüklendiğinde yalnızca boxerım ile kaldığımı aynadan benimle birlikte izledi dikkatli bakışları.

Giydiğim gömleğin altından ellerini sokup bana sıkıca sarılırken, sırtım olduğu gibi onun rahat göğsüne gömüldü.

Hafif nemlenen uzun parmaklarının uçlarıyla kasıklarımı ve göbek deliğimin etrafını okşadığında dokunuşuyla tüylerim diken diken oldu. Ah!

"B-Bay Kim, bu-bunları denemem-"

Kulağımın arkasına sert bir öpücük bıraktığında, başım baskılı öpücüğün etkisiyle yana doğru kaydı.

"Dışarıdayız, bana Taehyung de." dedi ve duraksadı, sıcak nefesleri tenimi sıyırıp geçerken fısıltısını kulağıma bıraktığında sertçe yutkundum. "Ayrıca bunları denemesen daha iyi, çünkü denemeye devam edersen aklımdan pek güzel şeyler geçtiği söylenemez." dedi ağır ağır, ciddi bir sesle.

"O yüzden denemeden alalım, evde başbaşayken denersin hepsini. Hadi üstünü giyin çıkalım." dedi ve gömleğin yakasını burnuyla iterek omzuma öpücük kondurdu.

Dudaklarının bıraktığı o hisle içim titredi. Öpücükleri beni başka diyarlara sürükleyebilecek ölçüde etkileyiciydi.

Ardından geri çekilip ellerini vücudumdan ayırdığı gibi sırtını kilitlediği kabinin kapısına yasladı. Ellerini göğsünde çarprazlarken alt dudağını ısırarak beni izlemeye başladığında ona aval aval bakmaya son verip başımı olumlu anlamda salladım.

Pantolonu eğilip ayak bileklerimden sırasıyla çıkartırken, bakışlarım aynadaki yansımasına kaydı yeniden. Gözlerim benden habersiz bacakları arasına düştüğünde, kumaş pantolonunu zorlayan baskısını görünce genzim kurudu. Kasıklarım şiddetle zonkladı. Ah! Dün geceyi düşündükçe eriyor gibi hissediyordum.

"Biraz daha bana domalmış bir şekilde durursan, kabinde olacaklardan sorumlu olmayacağım." dediğinde elmacık kemiklerimden enseme kadar bir sıcaklık küresi yayıldığını hissettim. Siktir!

SINNER • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin